اخبار بورسی

خیز بلند شاخص بورس برای فتح ارتفاع 1.4 میلیون واحد- اخبار بازار سهام | بورس – | “”

خیز بلند شاخص بورس برای فتح ارتفاع 1.4 میلیون واحد- اخبار بازار سهام | بورس – | بورس سیگنال “”

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از 11میلیارد و 41 میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر 6هزار و 248میلیارد تومان در بیش از 422 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 45هزار و 73 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 389هزار و 749 واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد و در مقابل شرکت‌های ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس، تامین سرمایه نوین و کابل البرز با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 5 میلیارد و 511میلیون ورقه به ارزش 139 هزار و 456میلیارد تومان در 232هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 395 واحد رشد کرد و در ارتفاع 18 هزار و 231واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، بیمه پاسارگاد و سرمایه‌گذاری صبا تامین شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی مارون، ریال پرداز نو آفرین و کشتیرانی دریای خزر بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

منبع

دومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه کشف قیمت شد- اخبار بازار سهام | بورس - | ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا