اخبار ارز دیجیتال

خودپرداز بیت کوین در شعبه‌های بزرگترین خرده فروشی لوازم الکترونیکی اروپا | بورس سیگنال

خودپرداز بیت کوین در شعبه‌های بزرگترین خرده فروشی لوازم الکترونیکی اروپا | بورس سیگنال

فروشگاه‌های زنجیره‌ای آلمانی مدیامارکت (Media Markt) که روی فروش لوازم الکترونیکی تمرکز دارد، در 12 شعبه خود در سراسر اتریش دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین نصب خواهد کرد. مشتریان با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توانند بیت کوین خریداری کنند.

نصب خودپرداز بیت کوین در شعبه‌های مدیامارکت

خودپرداز بیت کوین

مدیامارکت از چند سال پیش در حال بررسی ایده نحوه راه‌اندازی و استفاده از دستگاه خودپرداز بیت کوین در یکی از فروشگاه‌های وین (پایتخت اتریش) خود بوده است. حالا طبق گزارش‌ها، شرکت آلمانی تصمیم گرفته که این کار را در 12 شعبه خود انجام دهد. با این وجود، مشتریان محلی این شرکت می‌توانند برای خرید بیت کوین از خودپرداز‌های Kurant استفاده کنند که در بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله اتریش، آلمان و اسپانیا به بهره‌برداری رسیده‌اند.

به گفته «استفن گریل» مدیر عامل Kurant نصب چنین خودپردازهایی در خرده‌فروشی آلمانی می‌تواند افراد تازه وارد بیشتری را جذب اکوسیستم ارزهای دیجیتال کند.

Media Markt بزرگترین خرده فروش لوازم الکترونیکی اروپا محسوب می‌شود. این فروشگاه در سال 1979 تاسیس شد و تاکنون بیش از 1000 شعبه در آلمان، اتریش، سوئیس، ایتالیا و کشورهای دیگر دارد. درآمد مدیامارکت در سال 2021 از مرز 22 میلیون دلار نیز پیش گرفته بود.

خودپرداز بیت کوین

همچنین سال گذشته، این شرکت مورد حمله سایبری قرار گرفته بود که در آن سرویس‌های مهمش مسدود شده بودند. هکرها ابتدا با درخواست 240 میلیون دلار بیت کوین اعلام کرده بودند که داده‌های سرقت شده را منتشر نمی‌کنند اما سپس مبلغ باج خود را تا 50 میلیون دلار بیت کوین کاهش دادند.

خرده فروشان بزرگ جهان، در طول چند سال گذشته، مسیر خود را به سمت دنیای ارزهای دیجیتال باز کرده‌اند. به عنوان مثال در پایان سال 2021، شرکت «کونزوم» (Konzum) بزرگترین تولید‌کننده مواد غذایی و سوپرمارکت زنجیره‌ای مستقر در کرواسی چندین رمزارز از جمله بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) را به عنوان روش پرداخت خود قبول کرد. همچنین فرودگاه بین‌المللی ویلسون آمریکا سال گذشته از نصب دستگاه خودپرداز بیت کوین برای مسافران خود خبر داده بود.

منبع

آوالانچ و Immutable X خواهان مهاجرت متاورس مشهور آدرساید روی شبکه خود هستند
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا