اخبار ارز دیجیتال

خرید و فروش آپارتمان‌های منطقه اعیانی لندن با رمزارز! – ارز دیجیتال نیوز

خرید و فروش آپارتمان‌های منطقه اعیانی لندن با رمزارز! – ارز دیجیتال نیوز

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اپلیکیشن Bazaars که یک بازار همتابه‌‌همتا است و به کاربران امکان داد و ستد رمزارزها با کالاها و دارایی‌های ارزشمند را می‌دهد، یک آپارتمان چند میلیون دلاری در منطقه اعیانی نایتزبریج لندن را برای خرید با رمزارز لیست کرده است.
این آپارتمان در یکی از منحصربه‌فردترین بلوک‌های لندن واقع شده و دارای چشم‌اندازهای خیره‌کننده از هاید پارک لندن می‌باشد. همچنین فروشگاه‌های لوکس، از جمله هاروی نیکولز، در چند قدمی این آپارتمان هستند. کایلی مینوگ، خواننده قزاق، آنا آیتژانوا، رینات آخمنتوف (ثروتمندترین مرد اوکراین) و شیخ محمد سعود سلطان القاسمی (یکی از اعضای خانواده حاکم شارجه)، همگی در همین ساختمان مالک آپارتمان می‌باشند.
همان‌طور که گفته شد، پروژه Bazaars به کاربران امکان می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را با دارایی‌های فیزیکی و دیجیتالی معامله کنند. اقلام فهرست شده در این بازار، از خودروهای لوکس و شمش‌های طلا گرفته تا کالاهای الکترونیکی سطح بالا، را شامل می‌شود.
مدیر پروژه این بازار درمورد لیست شدن آپارتمان لوکس لندن گفت:

مأموریت ما ارائه یک بازار الکترونیکی برای ارزهای دیجیتال است تا به صورت خصوصی و ایمن دارایی‌ها، کالاها و خدمات دیجیتال و فیزیکی معامله شوند. سایر سرمایه گذاران نیز به آینده این ابزار امیدوارند و تاکنون ۱۱۰ میلیون توکن خریداری کرده‌اند تا سهمی از سود آتی بازار را به دست آورند.

منبع کریپتونیوز

منبع

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال - ۲۵ دی ۱۴۰۲
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا