اخبار ارز دیجیتال

خروج 2.7 میلیارد دلار سرمایه قبل از فروپاشی؛ اتهامی که مدیرعامل «ترا لونا» رد می‌کند | بورس سیگنال

خروج 2.7 میلیارد دلار سرمایه قبل از فروپاشی؛ اتهامی که مدیرعامل «ترا لونا» رد می‌کند | بورس سیگنال

«دو کوان»، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار «ترا لونا» و TerraUSD ادعاهای موجود در این باره که او در سه سال اخیر ماهانه حدود 80 میلیون دلار سرمایه از این پروژه بیرون آورده را رد کرده است. ترا لونا همان رمزارزی است که اخیرا با سقوطی مرگبار روبرو شد و تقریبا تمام ارزش خود را از دست داد.

دو روز پیش گزارش‌هایی در فضای مجازی منتشر شد که مدعی نقش کوان در تخلیه نقدینگی از پروژه Luna Classic و TerraUSD Classic بود. عده‌ای می‌گویند او پیش از سقوط ترا سرمایه خود را از پروژه خارج کرده تا آن را به استیبل‌کوین تتر منتقل کند. حالا او در توییتی در این باره نوشته: «این مسئله باید واضح باشد، اما ادعا مبنی بر این که من 2.7 میلیارد دلار سرمایه را خارج کرده‌ام، به‌طور قطع غلط است.»

شایعات درباره کوان زمانی شدت گرفت که یک کاربر توییتر به نام FatManTerra در رشته توییتی اعلام کرد که مدیرعامل ترا و چند چهره برجسته دیگر در این شبکه، سرمایه‌های خود را از پروژه بیرون کشیده و سعی کرده بودند تا نقدینگی را به‌طور مصنوعی حفظ کنند. با این حال، کوان از کاربران خواسته تا از دامن زدن به این شایعات خودداری کنند.

ترا لونا

مدیرعامل ترا لونا: به شایعات دامن نزنید

دو کوان می‌گوید شایعات مربوط به تخلیه ماهانه 80 میلیون دلار سرمایه در تناقض با ادعاهایی است که می‌گویند او هنوز اکثر دارایی‌هایش را نگه داشته است. به‌علاوه، کوان اظهار می‌کند که درآمدش در دو سال اخیر صرفا از مسیر دستمزدی بوده که از TerraForm Labs به دست آورده است. او افزود دامن زدن به شایعات صرفا به درد سرمایه‌گذاران لونا اضافه می‌کند:

«تا به حال حرف نزده بودم چون نمی‌خواهم نقش قربانی را بازی کنم، اما من هم اکثر دارایی خود را در این سقوط از دست دادم. البته تاکنون چند بار گفته‌ام که برای پول اهمیت زیادی قائل نیستم.»

قیمت ترا لونا که در بالاترین نقطه خود به 113.85 دلار رسیده بود، بعد از یک افت تقریبا 100 درصدی حالا در حوالی 0.00006 دلار معامله می‌شود.

منبع

خداحافظی سلطانی‌نژاد از بورس کالا/ جهرمی جایگزین شد- اخبار بازار سهام | بورس - | | خبرگزاری |
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا