اخبار ارز دیجیتال

حمایت سفت و سخت مدیر صرافی بایننس از بیت کوین! – ارز دیجیتال نیوز

حمایت سفت و سخت مدیر صرافی بایننس از بیت کوین! – ارز دیجیتال نیوز

زمان مطالعه: 1 دقیقه

چانگ‌پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل صرافی بایننس، در توییتی اعلام کرده که ارزهای دیجیتال خود را حفظ کرده است و برای اثبات عقیده خود، هیچ یک از بیت کوین‌ها (BTC) و بایننس کوین‌های (BNB) خود را نفروخته است.
طی مصاحبه‌ای در سال ۲۰۲۱، ژائو ادعا کرد که سال ۲۰۱۴ دارایی‌های بیت کوین خود را با سرمایه حاصل از فروش خانه‌اش خریداری کرده است. قیمت بیت کوین مدت کوتاهی پس از خرید او در آن سال از ۶۰۰ دلار به ۲۰۰ دلار کاهش یافت، اما او در آن زمان هم کوین‌های خود را نفروخت. مدیرعامل بایننس با توجه به این واقعیت که بزرگترین ارز دیجیتال چندین دوره افت و خیز را پشت سر گذاشته، بیشتر ذخیره اولیه بیت کوینی خود را حفظ کرده است.
ژائو همچنین گفت که بایننس کوین، توکن اصلی برترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، بخش اصلی سرمایه او در آن زمان را تشکیل می‌داده است.
بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، سرمایه ژائو ۱۸.۷ میلیارد دلار ارزش دارد که او را به هفتاد و هفتمین فرد ثروتمند روی کره زمین تبدیل می‌کند. دارایی خالص او به دلیل وضعیت وخیم بازار ارزهای دیجیتال، ۷۷ میلیارد دلار کاهش یافته است.
با این حال، او نسبت به بازار نزولی بی‌تفاوت است و پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین در چند ماه یا چند سال آینده، ۷۰هزار دلار را بازیابی خواهد کرد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع

مصرف جهانی برق برای تولید بیت کوین از مجموع سال 2020 فراتر رفت- اخبار اقتصاد جهان - اخبار اقتصادی تسنیم
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا