اخبار بورسی

جلسه خاندوزی با هلدینگهای بزرگ بورسی/ دریافت پیشنهادات بودجه‌ای بورسیها- اخبار اقتصاد ایران – | “”

جلسه خاندوزی با هلدینگهای بزرگ بورسی/ دریافت پیشنهادات بودجه‌ای بورسیها- اخبار اقتصاد ایران – | بورس سیگنال “”

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشستی با مدیران هلدینگ‌های بورسی و فعالان بازار سرمایه با تاکید بر ضرورت اتخاذ راهکارهای بلندمدت برای حمایت از بازار سرمایه اظهار کرد: گرچه شرایط جهانی و عوامل خارجی بر وضعیت بازار سرمایه موثر است اما مدیریت عوامل داخلی با نگاه بلند مدت نیز باید معطوف به حمایت از بازار باشد.

وی با اشاره به نگاه مثبت و حمایت رئیس جمهور از راهکارهای حمایتی از بازار سرمایه یادآور شد: برای نمونه موضوع اصلاح اساسنامه پالایشی و دارایکم و همچنین موضوع واریزی ها به صندوق تثبت بازار با گردش کاری سریع به سرانجام رسید.

وزیر اقتصاد از مدیران بورسی خواست تا پیشنهادات خود را برای راهکارهای اصلاحی بازار سرمایه به صورت میان مدت و بلند مدت را به صورت فهرستی در اختیار دولت قرار دهند تا تدوین لایحه بودجه با نگاه به این پیشنهادات در همکاری بین ارکان دولت تدوین شود و نظارت پیشینی درباره عواملی صورت گیرد که امکان تاثیرگذاری بر بازار سرمایه را دارد.

همچنین در این جلسه هلدینگ ها با اشاره به گزارش مثبت شرکت ها و روند رو به رشد سودآوری شرکت های بورسی با اختصاص منابعی جهت انتشار اوراق اختیار تبعی و حمایت از سهم های خود در بازار موافقت نمودند.

انتهای پیام/

منبع

فیلم| مرز دوغارون؛ 2 روز پس از تنش مرزی ایران و طالبان- اخبار اقتصاد ایران - | ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا