اخبار ارز دیجیتال

جابه جايى ١/٣ ميليارد دلار بيت كوين – بورس سیگنال

جابه جايى ١/٣ ميليارد دلار بيت كوين – بورس سیگنال

جابه جايى ١/٣ ميليارد دلار بيت كوين

در ادامه بالارفتن قیمت بیت کوین از سطح ۵١ هزار دلار، مقدار ١/٣ میلیارد دلار بیت کوین بین کیف پول هاى ناشناس جابه جا شده است.

به گزارش بورس سیگنال به نقل از یوتودى، طبق اطلاعات اخیر بازار مقدار ٢۵٠٠٠ بیت کوین بین کیف پول هاى ناشناس، ردوبدل شده است.

بر اساس گزارش ویل الرت (Whale Alert)، تیم رصد تراکنش ‌های بزرگ ارز دیجیتال، در چند ساعت اخیر مقادیر زیادی بیت کوین بین دو کیف پول ناشناس جا‌به‌جا شده است.

۱۵,۰۵۲ بیت کوین به ارزش ۷۷۳,۴۶۱,۴۴۰ دلار آمریکا، بین دو والت ناشناس جا به جا شده است.

انتقال بیت کوین‌ها در دو تراکنش متوالی در ساعت ١١:٢۴ به وقت آمریکا انجام شده است.

در یک تراکنش ۱۰,۱۵۷.۵۷۸ واحد بیت کوین (معادل ۵۲۱,۹۴۸,۴۰۰ دلار) و در تراکنش دیگر ۱۵,۰۵۲.۲۴۵ واحد بیت کوین (معادل ۷۷۳,۴۶۱,۴۴۰ دلار) منتقل شده است. گفتنى است. ارزش کلی دو تراکنش ۱.۲۹۵ میلیارد دلار بوده است.

بسیارى از کارشناسان حوزه ارزهاى دیجیتال معتقدند که این انتقالات به دلیل حجم بالایى که داشتند، یا متعلق به نهنگ هاى بازار یا متعلق به صرافى OTC مى باشد.

به گزارش یوتودى، بیت کوین روز گذشته، از سطح ۴٨/۶٠٠ دلارى عبور کرد و با گذشتن از سطح ۵٠ هزار دلارى، به قیمت ۵١ هزار دلار رسید.

این ارز در طى یک روز شاهد رشد ۵ درصدى بوده است.

این بالاترین قیمتى است که بیت کوین از تاریخ ٧ دسامبر به آن دست میابد. این قیمت ٢٢ درصد بالاتر از سطح قیمتى قبلى بیت کوین، یعنى سطح ۴٢ هزاردلارى، مى باشد.




منبع

آسیب‌پذیری حریم خصوصی در کیف پول متامسک
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا