اخبار ارز دیجیتال

توكن سوزى ١٢٥ ميليون شيبا اينو در عرض ٥ روز – “”

توكن سوزى ١٢٥ ميليون شيبا اينو در عرض ٥ روز – بورس سیگنال “”

توكن سوزى ١٢٥ ميليون شيبا اينو در عرض ٥ روز

در ٢۴ ساعت اخیر حدود ۵/۶ میلیون توکن شیبا اینو و در ۵ روز گذشته نیز در مجموع، ١٢۵ میلیون توکن شیبا اینو سوزانده شد.

اطلاعات اخیر منتشر شده از شبکه اتراسکن، نشان مى دهد که طى ٢۴ ساعت گذشته ۵/۶ میلیون ارز شیبا اینو سوزانده شده است، گفتنى است علاوه بر این، ٢٢ برابر این تعداد توکن شیبا اینو، در طى چند روز گذشته سوزانده شده است.

به گزارش بورس سیگنال “” به نقل از یوتودى، حساب توییتری shibburn لینک‌ هایی از وب‌ سایت اتراسکن را به اشتراک گذاشته که نشان می دهد طی ۲۴ ساعت گذشته ۵.۶ میلیون شیبا اینو از چرخه عرضه به طور کامل خارج شده‌اند. در طول ۵ روز گذشته، مقدار شیبا اینو از گردش خارج‌ شده ۲۲ برابر بیشتر بوده و تقریبا ۱۲۵ میلیون توکن سوزانده شده است.

به گزارش وب سایت اتر اسکن، تقریبا ١۴ تراکنش در شبکه شیبا اینو انجام شده که طى این تراکنش ها، ١٢۵ میلیون ارز شیبا اینو به آدرس یک والت غیر فعال منتقل شده است که دیگر هرگز کسى قادر به استخراج آنها نخواهد بود.

بزرگترین این تراکنش ها ۵ روز گذشته انجام شده است، طى این تراکنش تعداد ١٠٠ میلیون ارز شیبا اینو، مستقیما منتقل شده است.

گفتنى است، تاکنون از مجموع عرضه یک کوادریلیونی (۱۰۱۵×۱) این میم کوین، ۴۱۰,۳۰۰,۵۲۱,۸۶۴,۳۱۹ توکن از گردش خارج شده است.

توکن سوزی های مداوم شیبا اینو تعداد توکن‌های در حال گردش را کم کرده و به افزایش قیمت شیبا کمک می‌کند. این کار با ارسال توکن‌ها به یک کیف پول مخصوص با کلیدهای خصوصی غیرقابل دسترسی انجام می‌شود. بنا به گفته ShibBurn (سایت مختص به آمار توکن سوزی) SHIB، ۴۱۰,۳۰۰,۵۱۱,۷۱۵,۷۰۹ شیبا از ۱ کوادریلیون (معادل یک میلیون میلیارد) عرضه اولیه آن سوخته است؛ یعنی توکن سوزی SHIB تا به امروز حدود %۴۱ از کل عرضه اولیه آن را از گردش خارج کرده است.


منبع

13 نماد فرابورسی مختار به تغییر دامنه نوسان شدند- اخبار بازار سهام | بورس - | ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا