اخبار ارز دیجیتال

توقف فعالیت بیش از 60 صرافی ارز دیجیتال در کره جنوبی- اخبار اقتصاد جهان – اخبار اقتصادی تسنیم

توقف فعالیت بیش از 60 صرافی ارز دیجیتال در کره جنوبی- اخبار اقتصاد جهان – اخبار اقتصادی بورس سیگنال

به گزارش خبرگزاری بورس سیگنال به نقل از رویترز، بیش از 60 صرافی ارزهای دیجیتال در کره جنوبی باید تا نیمه شب جمعه، یک هفته قبل از اعمال مقررات جدید در این کشور، مشتریان خود را از توقف جزئی یا کامل معاملات خود مطلع کنند.

این صرافی‌ها برای ادامه فعالیت خود، باید تا 24 سپتامبر در «واحد اطلاعات مالی» ثبت نام کرده و گواهی امنیتی از این آژانس امنیت اینترنت ارائه دهند. آن‌ها همچنین باید برای اطمینان از نام واقعی دارندگان حساب‌ها با بانک‌ها همکاری کنند.

صرافی‌هایی که ثبت نام نکرده‌اند باید خدمات خود را پس از 24 سپتامبر تعطیل کنند، در حالی که آن‌هایی که ثبت نام کرده‌اند اما موفق به مشارکت با بانک‌ها نشده‌اند از معامله خود به واحد پول کره جنوبی یعنی وون منع می‌شوند.

کمیسیون خدمات مالی این کشور اوایل هفته جاری میلادی گفت: اگر لازم شود برخی یا همه خدمات (صرافی ها) متوقف شود، آن‌ها باید تاریخ بسته شدن و روش‌های مورد انتظار برای اخذ پول را حداقل هفت روز قبل از بسته شدن به مشتریان اطلاع دهند.

بر اساس این گزارش، کمیسیون خدمات مالی کره همچنین تأکید کرد که این اقدام باید حداکثر تا تاریخ 17 سپتامبر انجام شود.

از بین همه صرافی ها، نزدیک به 40 صرافی قرار است همه خدمات را متوقف کنند. 28 صرافی دیگر نیز دارای گواهی امنیتی هستند اما مشارکت بانکی ندارند.

فقط چهار صرافی یعنیUpbit، Bithumb، Coinone و Korbit – مشارکت‌های خود را ثبت کرده و تضمین کرده‌اند و بنابراین می‌توانند پرداخت‌های خود را به وون انجام دهند.

برخی از صرافی‌های کوچکتر از جمله ProBit، Cashierest و Flybit قبلاً اعلام کرده‌اند که تجارت خود را به پایان خواهند رساند و عملیات خود را فقط شامل معاملات سکه‌های دیجیتال تا حصول مشارکت با بانک‌ها ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

اخراج و استخدام سام آلتمن در OpenAI چه تحولاتی در دنیای ارز دیجیتال ایجاد کرد؟ - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا