اخبار ارز دیجیتال

تلفن هاى جديد اپل و قابليت مرتبط با ارزهاى ديجيتال – “”

تلفن هاى جديد اپل و قابليت مرتبط با ارزهاى ديجيتال – بورس سیگنال “”

تلفن هاى جديد اپل و قابليت مرتبط با ارزهاى ديجيتال

شرکت اپل قابلیت جدیدى به تلفن هاى هوشمند خود اضافه کرده است. این کمپانى اپل از پذیرش ارزهای دیجیتال برای پرداخت‌ ها در نسخه جدید تلفن هایش خبر داد.

به گزارش بورس سیگنال “” به نقل از کوین تلگراف، کاربران کمپانى آیفون از این پس در نسخه جدید این تلفن همراه به قابلیت جدیدى دسترسى خواهند داشت، آنها میتوانند هرزمان که اراده کنند پرداخت هاى اینترنتى خود را با ارزهاى دیجیتال انجام دهند. به گفته این کمپانى این قابلیت براى بازرگانان و کاربران فعال در حوزه ارزهاى دیجیتال بسیار کاربردى خواهد بود.

شرکت اپل (Apple) در اطلاعیه ‌ای اعلام کرده که قصد دارد قابلیت Tap to Pay را برای دستگاه‌های تلفن هوشمند آی‌فون (iPhone) خود راه‌اندازی کند. این قابلیت به بازرگانان و فروشندگانی که دارای آی‌فون هستند و همچنین علاقه مند به فعالیت در حوزه ارزهاى دیجیتال میباشند، امکان آن را می‌ دهد که با استفاده از فناوری ارتباطات میدان نزدیک (NFC) می‌توانند تلفن هوشمند اپل خود را به دستگاه فروش تبدیل کرده و وجوه خود را دریافت کنند.

به گزارش بورس سیگنال “” به نقل از کوین تلگراف، بر اساس اطلاعات منتشر شده از کمپانى اپل، ویژگی Tap to Pay که به‌زودی راه‌اندازی می‌شود؛ از اپل پی، کارت‌ های اعتباری و نقدی بدون تماس و سایر کیف پول‌های دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این امر به معنای آن است در صورتى که خود شرکت اپل موانع و محدودیت هایى را راى استفاده از این قابلیت جدید تعیین نکند، مشتریانی که از کوین بیس کارت، کریپتو دات‌ کام، ویزا کارت یا کارت‌های پرداخت مشابه استفاده می‌کنند؛ از این پس میتوانند از دارایی ‌های ارز دیجیتال خود برای پرداخت از طریق این قابلیت جدید استفاده کنند.


منبع

گزارش آبان‌تتر منتشر شد: ۷۰۰ هزار کاربر چه رمزارزهایی را خرید و فروش کرده‌اند؟
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا