اخبار ارز دیجیتال

تقویت صنعت رمزارزها در اوکراین از طریق قوانین جدید! – ارز دیجیتال نیوز

تقویت صنعت رمزارزها در اوکراین از طریق قوانین جدید! – ارز دیجیتال نیوز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اوکراین قوانین جدیدی را برای محدود کردن استفاده از پول نقد اعمال کرده که در ازای آن، به تقویت اقتصاد مبتنی بر رمزارزها کمک می‌شود.
بانک مرکزی اوکراین به دلیل تغییر در وضعیت بنیادی مالی کشور به دلیل جنگ جاری با روسیه، قوانین جدیدی را وضع کرده است. این بانک در حال حاضر ارزش گریونا در برابر دلار آمریکا را 25٪ کاهش داده است. همچنین این بانک محدودیت‌های جدیدی را نیز برای عملیات بانکی در نظر گرفته است.
طبق گزارش‌ها، بانک‌ها برای اشخاص حقیقی می‌توانند در صورت واریز مبلغ ارز برای مدت حداقل سه ماه و همچنین بدون اختیار فسخ قرارداد، ارز غیر نقدی ارائه دهند. همچنین بخشی از محدودیت‌ها شامل جایگزینی سقف 50000 گریونی برای برداشت با سقف هفتگی 12500 (340 دلار) است. علاوه بر این، انتقال همتا به همتا از کارت‌های صادر شده توسط بانک‌های اوکراینی از 100000 گریونا به 30000 گریونا کاهش یافته است. حتی سقف انتقال برون‌مرزی نیز کاهش یافته است.
تغییر نرخ مبادله گریونا به دلار آمریکا و همچنین اعمال محدودیت در مقدار مبادلات، ممکن است به افزایش محبوبیت رمرارزها کمک کند؛ چراکه مردم ممکن است برای عبور از محدودیت‌های پولی در آینده، به ارزهای دیجیتال روی آورند. با این حال، محدودیت‌های اعمال‌شده ظاهراً ماهیت موقتی دارند. با توجه به محدودیت‌ها، وجوه باید به طور کامل از طریق رمزارز انتقال یابند.
در همین حال، کارشناسان هشدار داده‌اند که بانک‌ها و بودجه دولتی اوکراین به دلیل چنین سیاست‌های سختگیرانه‌ایی، ممکن است متحمل ضرر شوند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع بیت کوینیست

منبع

3 ارز دیجیتال برتر برای خرید و سرمایه گذاری بلندمدت از نظر ChatGPT - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا