اخبار ارز دیجیتال

تعدیل نیروی بزرگ در صرافی کوین بیس! – “”

تعدیل نیروی بزرگ در صرافی کوین بیس! – بورس سیگنال “”

تعدیل نیروی بزرگ در صرافی کوین بیس!

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین‌‌ بیس، قصد دارد ۲۰ درصد از کارکنان خود را اخراج کند. او این کار را به منظور کاهش هزینه‌ های عملیاتی در بحبوحه بازار ضعیف کریپتو، انجام می دهد.

مدیر عامل این صرافی همچنین با انجام این کار قصد دارد سرایت FTX را مدیریت کند. Coinbase در ژوئن سال گذشته ۱۸ درصد از نیروی کار خود را کاهش داد. این شرکت در ادامه ۹۵۰ کارمند دیگر را اخراج خواهد کرد. این صرافی ارز دیجیتال در پایان سپتامبر ۴۷۰۰ کارمند داشت.

کوین بیس قصد دارد ۹۵۰ کارمند خود را اخراج کند

مدیر عامل کوین‌ بیس، در یک پست وبلاگی در ۱۰ ژانویه اعلام کرد که هزینه ها را حدود ۲۵ درصد به صورت سه ماهه کاهش می دهد. این برنامه شامل اخراج حدود ۹۵۰ نفر می شود. او معتقد است که شرکت باید هزینه های عملیاتی را کاهش دهد. بدون در نظر گرفتن تغییرات در تعداد کارکنان نمی توان این کار را انجام داد.

علاوه بر این، کوین‌ بیس قصد دارد چندین پروژه را که احتمال موفقیتشان کمتر است، تعطیل کند. سایر پروژه ها طبق معمول به کار خود ادامه خواهند داد و افراد کمتری در تیم حضور خواهند داشت. جزئیات مربوط به سناریوها و چشم انداز هزینه ۲۰۲۳ در یک بایگانی عمومی ۸-K امروز منتشر شد. همچنین فراخوان درآمد سه ماهه چهارم در فوریه به اشتراک گذاشته خواهد شد.

افرادی که تحت تأثیر این اخراج قرار گرفتند ایمیلی در حساب شخصی خود دریافت کردند. کوین‌ بیس همینطور یک بسته جامع برای حمایت از کارکنان اخراجی ارائه می دهد. کارمندان مستقر در ایالات متحده حداقل ۱۴ هفته حقوق پایه، بیمه درمانی و سایر مزایا را دریافت خواهند کرد. همچنین، این شرکت قصد دارد برای این کارمندان در ویزای کاری، پشتیبانی انتقالی ارائه دهد.

اخیراً، کوین‌ بیس توسط تحلیلگران شرکت خدمات مالی Cowen نظارت می شود. پس از فروپاشی FTX و کاهش کلی حجم معاملات در بازار بلاکچین، شرکت‌های رمزنگاری با نظارت بیشتری روبرو هستند.

قیمت کوین صرافی کوین‌ بیس در ساعات قبل از بازار بیش از ۲ درصد کاهش یافت و قیمت فعلی نزدیک به ۳۷.۴۲ دلار معامله شد. طبق اخبار بورس سیگنال “”، قیمت سهام در روز دوشنبه در بحبوحه بهبود بازار کریپتو، جهش ۱۵ درصدی را تجربه کرد.


منبع

طراح سابق NFT‌ میمون‌های کسل، مجموعه جدیدی ارائه داد
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا