اخبار خودرو

(تصاویر) بینگو؛ ماشین چینی ارزان و با ارزش یعنی این!

مدتی قبل خودرو وولینگ بینگو را اینجا در گروه خودروی عصر ایران معرفی کردیم. بینگو با توجه به برچسب قیمت خود که در محدوده ۱۰ هزار دلار برای مدل پایه قرار دارد و امکاناتی که ارائه می‌دهد به عنوان یک گزینه اقتصادی بسیار چشمگیر، مورد توجه قرار می‌گیرد.

به گزارش عصر ایران، اکنون تصاویر باکیفیت و دقیق تری از وولینگ بینگو در رسانه‌های چینی منتشر شده که در ادامه نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت.

از نظر طراحی باید وولینگ بینگو را جز بهترین خودرو‌های کوچک هاچ بک بازار چین بدانیم که نه تنها نقص شاخصی ندارد بلکه زیبا و جذاب هم به نظر می‌رسد.

تولید سایبرتراک، یکی از بزرگترین معضلات کارخانه تسلا!

وولینگ بینگو از منظر ابعاد برابر با ۳۹۵۰ میلیمتر در طول، ۱۷۰۸ میلیمتر در عرض و ۱۵۸۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محور‌های آن نیز ۲۵۶۰ میلیمتر است. وزن خالص خودرو ۹۹۰ کیلوگرم گزارش شده است.

وولینگ بینگو از تک موتر الکتریکی در ارتباط با محور جلو استفاده می‌کند. برای این خودرو ۲ تریم در نظر گرفته شده که شامل مدل‌های مجهز به موتور الکتریکی ۴۱ و ۶۸ اسب بخاری می‌شود. گشتاور نیز به ترتیب ۱۱۰ و ۱۵۰ نیوتن متر است.

وولینگ بینگو
بیشینه سرعت در هر دو تریم ۱۰۰ کیلومتر برساعت است. انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از باتری لیتیم آهن فسفات تامین می‌شود که در دو ظرفیت ۱۷.۳ کیلووات ساعت و ۳۱.۹ کیلووات ساعت قابل سفارش است. برد حرکتی نیز به ترتیب ۲۰۳ و ۳۳۳ کیلومتر محاسبه شده است.

(عکس) خودروی سیتروئن ساخته‌شده از چوب با قیمت ۲۲۵ هزار دلار فروخته شد

داخل کابین و در تریم پرچمدار دو نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی، سیستم‌عامل لینگ OS، ریموت استارت، ورود بدون کلید، نگهدارنده فنجان، تعویض دنده چرخشی و… جلب نظر می‌کنند. در تریم پایه از یک نمایشگر دیجیتال پشت فرمان استفاده شده است

در بخش ایمنی نیز می‌توان به سیستم پارک اتوماتیک، پایداری الکترونیکی، سنسور‌های برخورد و بدنه تقویت شده اشاره کرد.

منبع

nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا