اخبار خودرو

(تصاویر) با بوگاتی، سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت را تجربه کنید!

بوگاتی در یک حرکت جذاب، مشتریان خود را دعوت به آزمایش حداکثر سرعت خودروی خود کرد. در حین انجام آزمایش‌های آیرودینامیکی خط مستقیم در تأسیسات پرتاب و فرود فضایی فلوریدا، تعدادی از مشتریان مجبور شدند خودرو‌های خود را به حداکثر سرعت برسانند.

به گزارش خبرآنلاین، داشتن بوگاتی مزایای فوق العاده‌ای دارد. صاحبان بوگاتی توانستند ماشین‌های پرسرعت خود را به بیش از ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت برسانند. برای نشان دادن این سرعت، وسایل نقلیه در هر ثانیه بیش از یک زمین فوتبال را پوشش می‌دادند. هر راننده در این رویداد یک کت و شلوار مسابقه‌ای بوگاتی با نام شخص روی آن دریافت کرد. این شرکت روی هر کلاه ایمنی حداکثر سرعت هر راننده را در مسیر ثبت کرد.

طغیانی: توقف عرضه خودرو در بورس کالا مصوبه شورای رقابت نیست/ محتوای نامه نظر شخصی است- اخبار صنعت و تجارت - | ""

بوگاتی

یکی از بوگاتی‌های شیرون در این رویداد توانست به سرعت ۴۰۳ کیلومتر در ساعت برسد. ایوان سیگلر، مدیر برند این شرکت می‌گوید: “شیرون سوپر اسپورت سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت را احساس کرد؛ این تجربه‌ای است که هرگز فراموش نخواهم کرد و تنها اشتیاق من به برند خارق العاده بوگاتی را تقویت می‌کند. “

بوگاتی

در سال ۲۰۲۲، بوگاتی ۸۰ وسیله نقلیه تحویل داد که بیشترین میزان برای این برند بود. این شرکت در حال تکمیل آخرین دسته شیرون قبل از تکمیل دوره تولید ۵۰۰ است.

بوگاتی

بوگاتی در حالی که مدل‌های فعلی را تکمیل می‌کند، چشم به آینده دارد. مت ریماک، رئیس شرکت می‌گوید این وسیله نقلیه آینده دارای موتور احتراقی است، اما با کمک الکتریکی. این شرکت می‌گوید که چیزی از شیرون به وجود نمی‌آید و همه چیز از ابتدا است. ما هنوز جزئیاتی درباره زمانی که این برند قصد دارد مدل جدید را به نمایش عمومی بگذارد، نداریم.

منبع

هواپیمای مافوق صوتی که بن سلمان روی ساختش سرمایه‌گذاری کرده
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا