اخبار اقتصادی

تخصیص 100 درصد اعتبارات برخی سفرهای استانی دولت سیزدهم- اخبار راه و مسکن – | “”

تخصیص 100 درصد اعتبارات برخی سفرهای استانی دولت سیزدهم- اخبار راه و مسکن – | بورس سیگنال “”

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در بخش راه و شهرسازی در برخی از استان‌ها 5 تا 6 هزار میلیارد تومان مصوبات سفر داشته‌ایم و در برخی حتی تا 100 درصد منابع لازم تخصیص یافته است. اما اینکه چقدر بتوانیم از این نعمت بزرگ برای حل مشکلات مردم استفاده کنیم، به برنامه‌ریزی و همت ما بستگی دارد.

وی با تقدیر از ابتکار مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان این وزارتخانه برای راه‌انداری ستادهای ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در سفرهای استانی اضافه کرد: بارها عرض کرده‌ام که توفیق خدمت در نظام اسلامی، یک موهبت است و ما در هر مسئولیتی که هستیم، باید نگاهمان خدمت خالصانه به مردم باشد؛ چرا که مسئولیت متعلق به مردم است، آنها ارباب ما هستند و ما رعیت. لذا هر کاری که برای مردم از دستمان برمی‌آید، باید انجام دهیم و اجر و صوابش را نصیب خودمان کنیم.

قاسمی ادامه داد: هزاران قانون داریم که می‌توانیم با استفاده از آنها به نفع حل مشکلات مردم استفاده کنیم. از همکاران خود می‌خواهم هر جا که می‌شود با استفاده از این قوانین دنبال راهکار بگردند که مشکل مردم را حل کنند.

حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری نیز با اشاره به اینکه بیش از 24 هزار ملاقات چهره به چهره از طرف مردم با نمایندگان وزارت راه و شهرسازی در سفرهای استانی دولت سیزدهم اتفاق افتاد، گفت: حقا و انصافا وزارت راه و شهرسازی برترین عملکرد را در حوزه ارتباطات مردمی داشت و حضور مدیرانی که با انگیزه حل مسئله به سفر آمده بودند، مشهود بود.

وی همچنین از مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی به جهت پیگیری برای رفع مشکلات مردم در ستاد ارتباطات مردمی سفرهای استانی دولت قدردانی و تاکید کرد: آنچه در این سفرها برای اجرا دستور داده شده است، باید محقق شود.

علیرضا فخاری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن هم در این مراسم گفت: ما در وزارت راه و شهرسازی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم، باید گوشمان به دهان مردم باشد. در سفرهای استانی به خیلی از زوایای پنهان شده و قصوراتمان رسیدیم؛ آنجا که کم کار کردیم مردم به ما تذکر دادند و باید خدا را شاکر باشیم چرا که دلیل آن اخلاص در عمل بوده است.

وی افزود: سفرهای استانی آزمایشی بود برای پذیرش سطح تعامل با مردم و از همه مهمتر وقتی آن نیت‌ها شکل گرفت، تکالیف سازمانی‌مان را با خواست مردم متناسب کردیم. برکت این سفرها این بود که گره‌های مردم را بشناسیم و آنها را حل کنیم و برای سفرهای آتی با اراده‌ای قوی‌تر ظاهر شویم.

حسین مذنب مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی با ارائه گزارشی، ستاد تشکیل شده در وزارت راه و شهرسازی را بزررگترین ستاد در میان دستگاه‌های اجرایی خواند و گفت: 651 مدیر در سطح کشور در وزارت راه و شهرسازی در این سفرها حضور داشتند که بیشترین سطح حضور مدیران ستادی بوده است.

وی افزود: بزرگترین فضای اختصاص یافته برای مراجعین را در سفرهای استانی دولت سیزدهم متعلق به وزارت راه و شهرسازی بود و در مجموع به 23 هزار و 705 ارباب رجوع ارائه خدمت صورت گرفت. ضمن اینکه این وزارتخانه اولین دستگاه اجرایی بود که سامد را راه‌اندازی کرد.

مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی همچنین با اشاره به عزل 2 مدیر در چهارمحال و بختیاری، 2 مدیر در کردستان و استعفای 2 مدیر در کرمانشاه به دلیل تخلفات اداری و عدم ارائه خدمات مناسب به مردم خبر داد و آن را نقطه قوت وزارت راه و شهرسازی در تحقق شعار عدالت خواند.

انتهای پیام/

منبع

ثبت رکورد 5 ترابیت بر ثانیه ترافیک داخل کشور برای نخستین بار- اخبار فناوری اطلاعات | اینترنت | موبایل - | ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا