اخبار ارز دیجیتال

تحلیل قیمت LRC؛ چه چیزی در انتظار لوپرینگ است؟

تحلیل قیمت LRC؛ چه چیزی در انتظار لوپرینگ است؟

بعد از رالی قیمتی LRC که در ماه نوامبر (آذر) به وقوع پیوست به نظر می‌رسد توکن لوپرینگ به یک کف قیمتی رسیده است. در ادامه گزارش سنتیمنت از تحلیل و بررسی شرایط آنچین این رمز ارز را مطالعه می‌کنید.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از سنتیمنت، بعد از اوج قیمت LRC در ماه نوامبر این رمز ارز در بیشتر اوقات به تبعیت از رفتار قیمت بیت کوین پرداخت که نشان از ضعف در روند حرکتی آن بود. اکنون پس از ثبات بیت کوین و تلاش آن برای تغییر روند به صعودی، رفتار مشابهی را در مورد لوپرینگ مشاهده می‌کنیم. در حال حاضر LRC به خط روند مقاومتی خود برخورد کرده است. شکست پرقدرت این خط روند موجب جهش قیمتی آن خواهد شد.

نمودار LRC تایم فریم ۳ ساعته
نمودار قیمت LRC تایم فریم ۳ ساعته

زمانی که قیمت LRC در اوایل نوامبر به اوج خود رسید، فروشندگان با تمام قدرت وارد عمل شدند. این روند در ماه دسامبر (آذر) کند شد و افزایش حجم زیادی در معاملات این رمز ارز مشاهده نشد. این موضوع خبر از خستگی فروشندگان می‌دهد. از روز ۱۸ دسامبر شاهد افزایش‌های ناگهانی در حجم و قیمت لوپرینگ هستیم که می‌تواند نشان‌دهنده آماده‌سازی این رمز ارز برای یک حرکت صعودی بزرگ باشد.

نمودار حجم معاملات LRC
موجودی صرافی‌ها

نمودار MRVR هفت روزه که میزان سود به ضرر هولدرها در کوتاه مدت را نشان می‌دهد، به ناحیه خطر نزدیک می‌شود. زمانی که قیمت وارد این ناحیه شود به منزله احتیاط بیشتر در مورد قیمت است زیرا هولدرهای کوتاه‌مدت LRC در وضعیت سود قرار می‌گیرند و این ممکن است مشوقی برای برداشت سود از سمت آن‌ها باشد که منجر به ایجاد فشار فروش می‌شود.

نمودار MRVR هفت روزه رمز ارز LRC
نمودار نسبت MRVR هفت روزه رمز ارز LRC

شاخص بعدی میزان توسعه شبکه است. این شاخص پس از ۱ ماه روند نزولی خود، اکنون با جهشی همراه شده است. آیا این موضوع می‌تواند نشان دهد که گروهی جدید از مشارکت کنندگان به این موضوع ورود کرده‌اند؟

نمودار توسعه شبکه لوپرینگ
نمودار توسعه شبکه لوپرینگ

وضعیت آدرس‌های روزانه فعال شبکه لوپرینگ به نظر خوب می‌رسد و شبکه با اینکه در ماه گذشته عملکرد قیمتی خوبی نداشته است اما باز هم فعال به نظر می‌رسد. جهش اخیر در این نمودار نیز نشانه خوبی برای LRC است.

نمودار روزانه تعداد آدرس‌های فعال شبکه لوپرینگ
نمودار روزانه تعداد آدرس‌های فعال شبکه لوپرینگ

شاخص آخری که مورد بررسی قرار می‌گیرد میزان فعالیت پیرامون لوپرینگ در شبکه‌های اجتماعی است. این شاخص خبر از اشتیاق به وجود آمده ناشی از رالی قیمتی اخیر LRC می‌دهد. در صورتی که قیمت بتواند خط روند مقاومتی خود را بشکند شاهد جهشی جدید در این نمودار خواهیم بود. با این حال، اگر نمودار تعداد آدرس‌های فعال روزانه، روند کاهشی داشته باشد می‌تواند سیگنالی برای سقف مقطعی قیمت باشد.

نمودار میزان فعالیت پیرامون لوپرینگ در شبکه‌های اجتماعی
نمودار میزان فعالیت پیرامون لوپرینگ در شبکه‌های اجتماعی

در زمان انتشار این مطلب قیمت LRC برابر ۲.۲۶ دلار است که نسبت به روز قبل ۰.۳٪ افت داشته است.

سنتیمنت علاوه بر بررسی شرایط درون زنجیره‌ای لوپرینگ، به بررسی وضعیت آنچین متیک (MATIC) رمز ارز بومی شبکه پالیگان نیز پرداخته است. می‌توانید گزارش کامل متیک را در این صفحه مطالعه کنید.

insights.santiment

منبع

دادگاه عالی امریکا می خواهد اختیارات SEC و CFTC را کاهش دهد - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا