تحلیل سهام

تحلیل قیمت پولکادات: احتمال رشد قیمت | 9 دی – بورس سیگنال

تحلیل قیمت پولکادات: احتمال رشد قیمت | 9 دی – بورس سیگنال

تحلیل قیمت پولکادات: احتمال رشد قیمت | 9 دی

تحلیل قیمت پولکادات امروز صعودی است زیرا قیمت افزایش یافته است. خریداران پس از روند نزولی دیروز، در حال هدایت بازار هستند. اکنون قیمت به سمت مقاومت ۲۸ دلار در حرکت است. احتمال تست مجدد این مقاومت در ساعات آینده وجود دارد زیرا علاقه خریداران به این ارز دیجیتال هنوز از بین نرفته و این از منحنی RSI قابل تشخیص است.

نکات مهم تحلیل قیمت پولکادات

  • تحلیل قیمت پولکادات امروز صعودی است.
  • مقاومت نزدیک برای دات  در ۲۹.۲ دلار قرار دارد.
  • یک حمایت در سطح ۲۷.۲ دلار واقع شده است.

تحلیل یک روزه

نمودار یک روزه قیمت نشان می دهد خریداران قیمت را به رنج ۲۷ دلار بازگردانده‌اند زیرا قیمت هم اکنون در حوالی ۲۷.۶ دلار قرار دارد. در ۲۴ ساعت اخیر حدوداً ۳ درصد افزایش یافته اما از سوی دیگر در تایم فریم هفتگی شاهد افت قیمت بوده‌ایم.

حجم معاملات هم ۴.۱۷ درصد کاهش پیدا کرده و ارزش بازار دات در ۲۴ ساعت اخیر دچار افت ۲.۲۶ درصدی شده است.

نمودار یک روزه قیمت پولکادات / دلار

نمودار یک روزه قیمت پولکادات / دلار

میزان نوسان بالاست و خط میانگین در اندیکاتور بولینگر در ۲۷.۲ دلار قرار دارد که یک حمایت برای قیمت محسوب می شود.

خط بالایی این اندیکاتور در سطح ۳۱ دلار قرار دارد و خط پایینی در ۲۳ دلار که حمایت قوی برای دات محسوب می شود. RSI بهبود یافته و با حمایت شدن از قیمت در سطح ۲۷ دلار امروز وضعیت بهتری پیدا کرده است. RSI در سطح ۴۵ قرار دارد که فعالیت خرید را در بازار نشان می دهد.

تحلیل قیمت ۴ ساعته

تحلیل نمودار ۴ ساعته نشان می دهد پس از روند نزولی، امروز، رفتار صعودی در بازار در جریان است. فشار فروش همچنان وجود دارد و قیمت گاهی دچار افت می شود اما انتظار می رود رشد قیمت ادامه یابد و پس از اصلاح کوتاه مدت پولکادات وارد رنج ۲۸ دلار شود.

نمودار چهار ساعته قیمت پولکادات / دلار

نمودار چهار ساعته قیمت پولکادات / دلار

نوسان بالاست و در نمودار ۴ ساعته در حال افزایش هم هست. باندهای بولینگر در حال عریض شدن هستند. باند بالایی در ۳۲ دلار و باند پایینی در ۲۵ دلار قرار دارد و خط میانگین آنها مقاومت ۲۸.۹ دلار را تشکیل داده است.

میانگین متحرک پایین تر از خط میانگین باندهای بولینگر در سطح ۲۷.۶ است. منحنی RSI در نمودار ۴ ساعته بعد از حرکت صعودی صاف شده که نشانه ای از ایجاد فشار فروش است. RDI در نیمه پاییانی نمودار و در منطقه خنثی قرار گرفته است.




منبع

تحلیل قیمت بیت کوین: حرکت شارپ به بالای 42 هزار دلار | 1 اردیبهشت
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا