تحلیل سهام

تحلیل قیمت بیت کوین: تسلیم شدن گاوها | 9 تیر

تحلیل قیمت بیت کوین: تسلیم شدن گاوها | 9 تیر

تحلیل قیمت بیت کوین: تسلیم شدن گاوها | 9 تیر

قیمت بیت کوین در نزدیکی مرز محدوده ۲۰۰۰۰ دلار در حال تقلا است. خطر افت بیشتر وجود دارد اگر خریداران نتوانند از حمایت ۱۹۸۰۰ حفاظت کنند.

نکات مهم تحلیل قیمت بیت کوین

  • بیت کوین پایین تر از سطوح ۲۱۰۰۰ و ۲۰۵۰۰ نشانه های نزولی بروز داده است.
  • قیمت اکنون زیر سطح ۲۰۴۰۰ و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.
  • یک خط روند نزولی با مقاومت نزدیک ۲۰۴۰۰ در نمودار ساعتی تشکیل شده است.
  • احتمال افت بیشتر در صورت حرکت واضح به زیر محدوده ۱۹۸۰۰ وجود دارد.

بیت کوین همچنان در خطر سقوط

بیت کوین نتوانسته بازیابی خود به بالای سطح پیوت ۲۱۰۰۰ را تکمیل کند. قیمت در محدوده نزولی قرار گرفته و تا زیر محدوده حمایتی ۲۰۵۰۰ دلار افت کرده است.

با بسته شدن قیمت زیر سطح ۲۰۲۵۰ دلار، افت بیشتر صورت گرفته و حتی قیمت به زیر سطح ۲۰۰۰۰ هم رسیده که خریداران در نزدیکی سطح ۱۹۸۰۰ فعال شدند. با تشکیل یک کف در ۱۹۸۲۸ دلار، قیمت اکنون بالاتر از سطح ۲۰۰۰۰ در حال تقویت است ولی همچنان پایین تر از سطح ۲۰۴۰۰ و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

نزدیک ترین مقاومت در بالا در نزدیکی سطح ۲۰۱۵۰ دلار قرار گرفته که نزدیک به سطح ۲۳.۶ درصد ریتریسمنت فیبوناچی در حرکت نزولی از ۲۱۱۸۸ به ۱۹۸۲۸ دلار است.

مقاومت کلیدی بعدی در نزدیکی محدوده ۲۰۴۰۰ دلار قرار دارد. همچنین یک خط روند نزولی با مقاومت ۲۰۴۰۰ در نمودار ساعتی شکل گرفته است. این خط روند نزدیک به سطح ۵۰ درصد ریتریسمنت فیبوناچی واقع شده است.

نمودار یک ساعته قیمت بیت کوین / دلار

نمودار یک ساعته قیمت بیت کوین / دلار. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

یک حرکت واضح به بالای مقاومت خط روند و سپس ۲۰۵۰۰ دلار می تواند شروع یک موج بازیابی قیمت باشد. در این صورت، قیمت می تواند تا سطح ۲۰۹۰۰ افزایش یابد. مانع بعدی برای خریداران در نزدیکی ۲۱۲۰۰ دلار است که بالاتر از آن بیت کوین می تواند تا سطح ۲۱۸۰۰ دلار افزایش یابد.

افت بیشتر قیمت

اگر خریداران نتوانند قیمت BTC را به بالای محدوده مقاومتی ۲۰۵۰۰ دلار برسانند، احتمال افت بیشتر وجود دارد. نزدیک ترین حمایت در این مسیر در نزدیکی سطح ۲۰۰۰۰ واقع است.

حمایت اصلی اکنون در نزدیکی سطح ۱۹۸۰۰ قرار گرفته که پایین تر از آن حمایت مهم ۱۸۸۰۰ واقع است. شکسته شدن این محدوده حمایتی می تواند بزرگترین ارز دیجیتال را تا سطح ۱۸۰۰۰ دلار پایین ببرد.

در بین اندیکاتورهای تکنیکال، مکدی در حال از دست دادن سرعت در محدوده نزولی است و RSI پایین تر از سطح ۵۰ قرار دارد.




منبع

آینده قیمت بیت کوین چیست؟ پیش‌بینی قیمت بیت کوین در سال 2024
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا