تحلیل سهام

تحلیل قیمت بیت کوین: بازگشت به محدوده 51 هزار دلار | 3 دی – بورس سیگنال

تحلیل قیمت بیت کوین: بازگشت به محدوده 51 هزار دلار | 3 دی – بورس سیگنال

تحلیل قیمت بیت کوین: بازگشت به محدوده 51 هزار | 3 دی

قیمت بیت کوین تا بالاتر از مقاومت ۵۰۰۰۰ دلار رشد کرده است. نشانه های مثبتی در نمودار وجود دارد که می تواند قیمت را تا ۵۲۰۰۰ دلار افزایش دهد.

نکات مهم تحلیل قیمت بیت کوین:

  • بیت کوین با شکست محدوده مقاومتی ۴۹۵۰۰ دلار قدرت گرفته است.
  • قیمت بالاتر از ۵۰۰۰۰ و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.
  • یک کانال نزولی با مقاومت ۴۸۸۰۰ در نمودار ساعتی شکسته شده است.
  • احتمال اصلاح قیمت وجود دارد اما افت در زیر سطح ۵۰۰۰۰ محدود و جزئی خواهد بود.

کسب مومنتوم در بیت کوین

قیمت بیت کوین پس از تشکیل یک کف شروع به رشد در بالای سطح ۴۸۰۰۰ نمود. با عبور از ۴۸۲۰۰ و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته، بر سرعت افزایش قیمت افزوده شد.

علاوه بر این، یک کانال نزولی با مقاومت نزدیک ۴۸۸۰۰ در نمودار ساعتی شکسته شده است. این رالی تا شکسته شدن محدوده مقاومتی ۵۰۰۰۰ دلار ادامه پیدا کرد و قیمت وارد محدوده مثبت شده است.

قیمت BTC تا ۵۱۵۰۰ دلار هم افزایش یافت ولی در حال حاضر در نزدیکی ۵۱۰۰۰ در حال تقویت است. قیمت بالاتر از سطح ۲۳.۶ درصد ریتریسمنت فیبوناچی در افزایش اخیر قیمت از ۴۸۱۰۵ تا ۵۱۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

نمودار یک ساعته قیمت بیت کوین / دلار

نمودار یک ساعته قیمت بیت کوین / دلار. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

نزدیک ترین مقاومت در سطح ۵۱۵۰۰ دلار و مقاومت بعدی در ۵۲۰۰۰ دلار قرار دارد. شکسته شدن واضح سطح مقاومتی ۵۲۰۰۰ می تواند قیمت را بالاتر ببرد. در این صورت، ایستگاه بعدی خریداران، احتمالا در سطح ۵۳۲۰۰ دلار خواهد بود.

سناریوی افت محدود قیمت

اگر بیت کوین نتواند محدوده مقاومت ۵۱۵۰۰ دلار را فتح کند، احتمال شروع اصلاح قیمت وجود خواهد داشت. نزدیک ترین حمایت در سطح ۵۰۷۰۰ دلار قرار گرفته است.

پس از آن حمایت مهم ۵۰۰۰۰ قرار دارد که نزدیک به سطح ۵۰ درصد ریتریسمنت فیبوناچی می باشد. شکسته شدن سطح ۵۰۰۰۰ موجب افزایش فشار فروش در کوتاه مدت خواهد شد و این می تواند قیمت را تا محدوده حمایتی ۴۸۸۰۰ دلار کاهش دهد.

در میان اندیکاتورهای تکنیکال، مکدی در حال از دست دادن سرعت خود در محدوده صعودی است اما RSI به خوبی بالاتر از سطح ۵۰ قرار دارد.




منبع

بازگشت وام 60 میلیون دلاری بیت کوین
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا