تحلیل سهام

تحلیل قیمت الگورند: اصلاح قیمت بعد از رالی | 10 دی – بورس سیگنال

تحلیل قیمت الگورند: اصلاح قیمت بعد از رالی | 10 دی – بورس سیگنال

تحلیل قیمت الگورند: اصلاح قیمت | 10 دی

تحلیل قیمت الگورند امروز نزولی است زیرا مومنتوم صعودی در سطح ۱.۷۳ پس از دو روز کاهش یافته است. جفت الگو / دلار با افزایش فشار فروش دچار اصلاح شده و در نتیجه آن قیمت به ۱.۶۹ دلار افت کرده است.

در ۳۲ ساعت اخیر بیشتر حرکت قیمت رو به بالا بوده و به همین دلیل خریداران خسته شده اند. در نتیجه آن، قیمت حرکت نزولی در پیش گرفته و از شروع معاملات امروز در حال افت بوده است.

نکات مهم تحلیل قیمت الگورند

  • تحلیل قیمت الگورند امروز نزولی است.
  • مقاومت نزدیک برای الگو  در ۱.۶۶ دلار قرار دارد.
  • یک حمایت در سطح ۱.۷۶ دلار واقع شده است.

تحلیل یک روزه

نمودار یک روزه قیمت نشان می قیمت افت کرده است. هم اکنون الگو در ۱.۶۹ دلار در حال معامله است. رفتار قیمت در دو روز گذشته صعودی بوده و این باعث شده در یک هفته اخیر عملکرد مثبت ۱۵.۸۷ درصدی ثبت شود.

حجم معاملات ۴۵.۱۰ درصد افزایش یافته و ارزش بازار الگورند هم ۸.۳۲ درصد رشد کرده است.

نمودار یک روزه قیمت الگورند / دلار

نمودار یک روزه قیمت الگورند / دلار

میزان نوسان در حال افزایش است زیرا باندهای بولینگر در حال عریض شدن هستند. خط بالایی این اندیکاتور در سطح ۱.۷۳ دلار قرار دارد که یک مقاومت برای الگو محسوب می شود. خط پایینی در ۱.۲۱ دلار واقع است و قوی ترین حمایت برای قیمت این ارز دیجیتال خواهد بود.

RSI دوباره تحت تأثیر فشار فروش دچار افت شده است. RSI در سطح ۵۵ و با شیب رو به پایین در حرکت است. میانگین متحرک به بالا حرکت کرده و در ۱.۵۹ دلار قرار دارد.

تحلیل قیمت ۴ ساعته

تحلیل نمودار ۴ ساعته روند نزولی را تایید می کند زیرا قیمت در جلسات معاملاتی امروز رو به پایین حرکت کرده است. افت قیمت ادامه خواهد یافت تا زمانی که یک حمایت معتبر وارد عمل شود که این اتفاق هنوز نیفتاده است.

نمودار چهار ساعته قیمت الگورند / دلار

نمودار چهار ساعته قیمت الگورند / دلار

باندهای بولینگر نوسان بالا را در تایم فریم ۴ ساعته نشان می دهند. مرز باند بالایی به ۱.۷۵ دلار رسیده و باند پایینی در ۱.۴۰ دلار قرار دارد.

منحنی RSI از سطح ۶۷ به ۵۹ رسیده که در نتیجه افزایش شدید فشار فروش رخ داده است. میانگین متحرک هم اکنون در سطح ۱.۶۵ و پایین تر از قیمت فعلی قرار دارد.

جمع بندی

تحلیل قیمت الگورند نزولی است زیرا بعد از رالی دو روزه قیمت از ابتدای امروز در حال افت بوده است. انتظار می رود بالاتر از حمایت ۱.۶۶ که یک حمایت معتبر به شمار می رود قیمت تثبیت شود.




منبع

تحلیل قیمت چین لینک و مانا: واگرایی در مانا | 14 بهمن - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا