اخبار ارز دیجیتال

تتر هم به جمع ماینرهای بیت کوین پیوست!

تتر هم به جمع ماینرهای بیت کوین پیوست!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت صادرکننده استیبل کوین تتر (USDT) در میان افزایش سختی استخراج بیت کوین، از یک طرح استخراج جدید در اروگوئه رونمایی کرد.
به گزارش ، تتر برای تأمین انرژی تجدیدپذیر برای استخراج بیت کوین در اروگوئه، کشوری در آمریکای جنوبی که ۹۴٪ از برق خود را از منابع تجدیدپذیر به دست می‌آورد، سرمایه‌گذاری می‌کند. در همین راستا، پائولو آردوئینو، مدیر فناوری تتر، می‌گوید:

با بهره‌گیری از قدرت بیت کوین و پتانسیل انرژی تجدید پذیر اروگوئه، تتر در راه رسیدن به استخراج پایدار و مسئولانه بیت کوین، پیشرو است.

فرآیند استخراج بیت کوین نیاز به مصرف انرژی زیادی دارد و همین امر، ماینرها را مجاب می‌کند به دنبال برق ارزان باشند تا سودآوری بیشتری را تضمین کنند. فشارهای سیاسی و سیاست‌های زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) شرکت‌های ماینینگ را به سمت منابع انرژی پاک سوق می‌دهد. منابع طبیعی در اروگوئه شامل گزینه‌های چندگانه انرژی تجدیدپذیر مانند نیروگاه‌های بادی و آبی هستند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!




ثبت نام


طبق گزارش‌ها، تتر طرح جدید خود را به همراه یک شرکت محلی و متخصصان انرژی محلی راه‌اندازی خواهد کرد. این طرح جدید تتر در حالی آغاز می‌شود که سختی استخراج بیت کوین در حال افزایش است که این مورد ممکن است شرکت را مجبور به صرف هزینه قابل‌توجهی کند. اطلاعات منتشرشده در سایت Blockchain.com نشان می‌دهد که سختی استخراج بیت کوین ممکن است در اواخر هفته جاری به بالاترین سطح خود برسد.
تتر هم به جمع ماینرهای بیت کوین پیوست!اگر ماینرهای بیشتری آنلاین شوند و میانگین زمان تأیید بلاک را کاهش دهند، کد بیت کوین حدس زدن هش‌بلاک تراکنش صحیح را دشوارتر می‌کند. این مکانیسم تقریباً هر دو هفته یک‌بار سختی شبکه را تنظیم می‌کند تا زمان استخراج هر بلوک را در 10 دقیقه نگه دارد.
این افزایش در سختی شبکه برای تتر با نصف‌شدن پاداش استخراج بیت کوین (هاوینگ) در بهار ۲۰۲۴ بیشتر هم خواهد شد. نصف‌شدن پاداش استخراج منجر به کاهش ۵۰ درصدی پاداش استخراج و رسیدن آن به ۳٫۱۲۵ BTC می‌شود.
نرخ پاداش کمتر برای استخراج به این معنی است که اگر قیمت بیت کوین رشد نداشته باشد، ماینرها باید تعداد بلاک‌هایی که استخراج می‌کنند را دو برابر کنند تا به درآمد برسند.


منبع

بی‌این کریپتو

منبع

پیش بینی قیمت شیبا اینو برای ژانویه 2024 توسط هوش مصنوعی - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا