اخبار ارز دیجیتال

تتر با موفقیت 20 میلیارد دلار ضرر را جبران می کند – “”

تتر با موفقیت 20 میلیارد دلار ضرر را جبران می کند – بورس سیگنال “”

تتر با موفقیت 20 میلیارد دلار ضرر را جبران می کند

تتر تجدید حیات چشمگیری را نشان داد و از بالاترین ارزش بازار قبلی خود یعنی ۸۳.۲ میلیارد دلار در می ۲۰۲۲، فراتر رفت. این بهبود نه تنها نمایانگر انعطاف پذیری تتر است، بلکه تقاضای رو به رشد این ارز دیجیتال را نیز نشان می دهد.

طبق اخبار ارز دیجیتال، پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری Tether، این موفقیت را به ارزش متقاعد کننده توکن‌ های تتر نسبت می‌ دهد. در عصری که همراه با عدم قطعیت های اقتصادی است، تتر یک پناهگاه دیجیتالی باثبات است. USDT این ویژگی ها را بدون بانک برای افراد فراهم می کند و از قدرت خرید آنها در برابر کاهش ارزش پول ملی محافظت می کند.

عملکرد قوی USDT، حتی در شرایط نوسان بازار، همراه با شیوه‌ های شفافیت پیشرو در صنعت، اعتماد مشتریان را تقویت می کند و همواره واکنش مطلوبی را به دنبال دارد.

تتر همواره پیشرو و تاثیرگذار

Tether که در اکتبر ۲۰۱۴ متولد شد، مفهوم تلفیق ارز دیجیتال و ارز سنتی فیاث را به همه ثابت کرد. USDT از زمان شروع کارش، تبدیل به پرمعامله ترین ارز دیجیتال شد و از مجموع رقبای خود پیشی گرفت. تتر با حفظ تعهد قوی به شفافیت و انطباق، تراکنش های پولی را سریع و مقرون به صرفه می کند.

به نقل از یوتودی، گواهی اخیر این شرکت بیشتر بر این تعهد تأکید می کند. این گواهی گام های Tether را در ارائه جایگزینی پایدار در بازارهای پر نوسان، به ویژه در اقتصادهای نوظهور، برجسته می کند. با عملکرد قابل توجه سه ماهه اول، تتر سود خالص ۱.۴۸ میلیارد دلاری را نشان داد. بعد از آن این کریپتو به طور قابل توجهی ذخایر خود را تقویت کرد و ثبات مالی را تقویت کرد.

مدیریت عاقلانه تتر بر دارایی ‌هایش در این بازیابی تاثیرگذار است. تقریباً ۸۵ درصد از دارایی های نقدی این استیبل کوین است. این معادل های نقدی و سپرده های کوتاه مدت، پایگاه دارایی قوی را نشان می دهد. این شرکت همچنین به افزایش ۲۰ درصدی عرضه توکن نسبت به سه ماهه بعدی و ۲.۵ میلیارد دلار ذخایر مازاد اشاره کرد که اعتبار تتر را تقویت می کند.

منبع

ثبت نام در سامانه سجام 110 درصد رشد کرد- اخبار بازار سهام | بورس - | ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا