اخبار ارز دیجیتال

تتر اوراق تجاری چینی خود را به صفر رساند

تتر اوراق تجاری چینی خود را به صفر رساند

تتر گزارش داده است که مجموع ارزش اوراق تجاری این شرکت طی یک سال اخیر از ۳۰ میلیارد به ۳.۷ میلیارد دلار کاهش یافته است.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین تلگراف، شرکت تتر صادرکننده بزرگترین استیبل کوین بازار اذعان داشته است این شرکت در صدد آن است که نگهداری از تمام اوراق تجاری که پشتوانه استیبل کوین USDT است را پایان دهد.

شرکت تتر در روز چهارشنبه گفته است که دیگر هیچگونه اوراق تجاری چینی در اختیار ندارد و ارزش مجموع اوراق تجار‌‌ی این شرکت طی یک سال گذشته از ۳۰ به ۳.۷ میلیارد دلار رسیده است.

شرکت تتر گفته است که تا اواخر ماه آگوست ۲۰۲۲ در نظر دارد تا اوراق تجاری خود را تا ۲۰۰ میلیون دلار کاهش دهد و هدف نهایی آنها این است که دارایی‌های اور‌اق‌ تجا‌ری را تا پایان ماه اکتبر به صفر برسانند.

در بیانیه شرکت تتر آمده است:

تتر هم‌چنان در صدد این است تا اطمینان حاصل کند که پورتفولیوی سرمایه‌گذاری متنوعی از دارایی‌های مختلف داشته باشد و تعامل خود با صادرکنندگان یا دارایی‌های واحد را کاهش دهد. کاهش اوراق تجاری تتر در جهت متعهد بودن به جامعه صورت می‌گیرد.

بیانیه تتر در پاسخ به FUD پیرامون تتر منتشر شده است، به طوری که بعضی از گزارشات مدعی این هستند که اوراق تجاری چینی و آسیایی پشتوانه ۸۵٪ پورتفولیوی اوراق تجار‌ی تتر را شامل می‌شود. تتر در اواسط ماه ژوئن این گزارشات را تکذیب و بیان کرده است که چنین اتهاماتی کاملا اشتباه و کذب هستند.

تتر در جدیدترین پست بلاگ خود خاطرنشان کرده است که گزارشات کذب و اشتباه بزرگترین تهدید برای صنعت رمزارز در شرایط کنونی محسوب می‌شوند. این شرکت افزوده است:

این تهدید همانند کلاهبرداری‌ها، هک‌ها و حمله‌های سایبری است، زیرا انتشار اطلاعات کذب نه تنها اعتبار این صنعت، بلکه هر کدام از اعضای جامعه کریپتو را به خطر می‌اندازد.

در ماه ژوئن، پائولو آردوینو مدیر ارشد فناوری تتر مدعی شده بود که استیبل کوین USDT در معرض «حمله هماهنگ‌شده» توسط صندوق‌های پوشش ریسک قرار گرفته است که در صدد فروش عمده این استیبل کوین هستند. آردوینو گفته است که تتر با همکاری قانونگذاران در صدد افزایش اقدامات شفافگرانه و پایان دادن حضور خود در حوزه اوراق تجاری است.

منبع

صرافی نوبیتکس رمزارز سولانا را به لیست معاملاتی خود افزود
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا