اخبار ارز دیجیتال

تاثیر تحریم های جدید اروپا علیه صرافی های روسی – “”

تاثیر تحریم های جدید اروپا علیه صرافی های روسی – بورس سیگنال “”

تاثیر تحریم های جدید اروپا علیه صرافی های روسی

بسیاری از صرافی ‌های معروف در روسیه فعالیت ‌های خود را محدود کرده اند. با این وجود چندین پلتفرم همواره به خدمات خود ادامه می ‌دهند.

با گذشت ۹ ماه از درگیری بین اوکراین و روسیه، تحریم ها علیه روسیه با سرعتی تهاجمی افزایش یافته است. این بار، اتحادیه اروپا اعلام کرده است که ممنوعیت بیشتری برای تمام پرداخت های ارز دیجیتال بین روسیه و شهروندانش اعمال می کند.

تحریم‌ های پیشین پرداخت‌ های ارز دیجیتال روسیه به کیف‌پول ‌های اتحادیه اروپا را به ۱۰۰۰۰ یورو (۹۷۰۰ دلار) محدود کرده بود. ممنوعیت جدید به دنبال سلب قدرت نظامی کرملین و در عین حال محدود کردن اجزای حیاتی مجتمع صنعتی آن است.

کاربران روسی رمزارز زیر آتش جنگ

در روسیه بسیاری از صرافی‌ های ارزهای دیجیتال معتبر ایمیل ‌هایی را به مشتریان خود ارسال کردند. در این ایمیل ها به آنها ‌گفتند که در اسرع وقت وجوه خود را برداشت کنند، زیرا آنها دیگر قادر به خدمات دهی نیستند.

تا سپتامبر ۲۰۲۲، LocalBitcoins،  ۸ درصد از حجم تجارت کریپتو روسیه را به خود اختصاص داده است. این صرافی تاکنون بزرگترین پایگاه مشتریان بلاک چین است. علاوه بر این، قبل از تحریم، کاربران روسی مسئول مبادله کمتر از ۲۰٪ از کل حجم معاملات بیت کوین در صرافی بودند.

بایننس، یکی از بزرگ ‌ترین صرافی‌ های رمزنگاری جهان، نیز در حال اجرای محدودیت‌های جدید است. با این حال، یکی از نمایندگان این شرکت به کوین تلگراف گفت که اجرای این تغییرات ممکن است مدتی طول بکشد. Bitfinex نیز که قبلاً درباره اعمال تحریم‌ های فزاینده علیه روسیه صحبت کرده بود، اخیراً لحن خود را تغییر داد. این شرکت ادعا کرد که ممکن است مجبور شود سیاست‌ های خود را اصلاح کند.

طبق آمار بورس سیگنال “”، Exmo که در اروپای شرقی معتبر است، اوایل سال جاری تجارت روسی خود را به یک فروشنده محلی فروخت. این پلت فرم همچنان در روسیه و کشورهای همسایه آن بلاروس و قزاقستان از طریق دامنه Exmo.me به فعالیت خود ادامه می دهد.

در نهایت با ادامه جنگ بین اوکراین و روسیه، جالب است که ببینیم چگونه شرکت‌های رمزارز فعال در منطقه با واقعیت‌های ژئوپلیتیک جدید و در حال تغییر سازگار می‌ شوند.

منبع

کاهش 80 درصدی مالیات بر نقل و انتقال سهام در صورت تصویب سران قوا- اخبار بازار سهام | بورس - | ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا