اخبار ارز دیجیتال

بی محلی بنیاد آربیتروم به انتقادات جامعه قیمت توکن را کاهش داد – “”

بی محلی بنیاد آربیتروم به انتقادات جامعه قیمت توکن را کاهش داد – بورس سیگنال “”

بی محلی بنیاد آربیتروم به انتقادات جامعه قیمت توکن را کاهش داد

آربیتروم به دلیل اتخاذ تعدادی تصمیم متمرکز حتی قبل از راه اندازی DAO مورد انتقاد جامعه ARB قرار گرفت.

در تعطیلات آخر هفته، اعضای جامعه ارز دیجیتال Arbitrum در معرض خطرات کلاهبرداری گسترده در مورد توکن ARB قرار گرفتند. این در حالی رخ داد که دارندگان Arbitrum حدس می ‌زدند که بنیاد Arbitrum مقدار قابل توجهی از این ارزهای دیجیتال را فروخته است و در نتیجه بر قیمت ARB تا حد زیادی تأثیر گذاشته است.

برنامه تیم آربیتروم برای توکن ها

یک پست وبلاگی در اوایل صبح یکشنبه توسط یکی از مقامات بنیاد Arbitrum منتشر شد. در این پست این شرکت فروش توکن ‌های ARB برای استیبل کوین‌ ها را حتی قبل از اینکه جامعه بودجه تقریباً یک میلیارد دلاری سازمان را «تأیید» کند، آغاز کرد.

مطابق با پیشنهاد بهبود Arbitrum در DAO آربیتروم، ۷۵۰ میلیون توکن برای پرداخت کمک های مالی ویژه، بازپرداخت ارائه دهندگان خدمات مناسب، و پوشش هزینه های جاری اداری و عملیاتی بنیاد استفاده می شود. اکثر افرادی که در آربیتروم سرمایه گذاری کردند، تقریباً ۸۳ درصد از آنها، به این پیشنهاد رای منفی دادند.

آربیتروم با تصویب پاسخ می دهد

به نقل از کوین گیپ، بنیاد Arbitrum بعداً به نگرانی‌ های جامعه در مورد توزیع توکن‌ های ARB پرداخت. این بنیاد از کاربران درخواست کرد که تصمیماتش را قبل از راه‌اندازی DAO «تأیید» کنند. در یک پست این بنیاد تصریح کرد که AIP-1 بیشتر یک تصویب بود تا یک پیشنهاد حکومتی.

این حرکت اما با استقبال منفی جامعه آربیتروم مواجه شد و انتقادات گسترده ای صورت گرفت. در پی این خبر، توکن آربیتروم دچار مشکل شد و قیمت آن در آخر هفته تقریباً ۱۰ درصد کاهش یافت. با وجود این اوضاع، قیمت ARB در حال حاضر ۱.۱۷ دلار است. این قیمت کاهش ۰.۸۰ درصدی در یک ساعت گذشته در مقابل کاهش ۱ درصدی در هفته گذشته را نشان می دهد.

منبع

نسل جدید s19 بیت مین؛ کاهش دمای ماینر با فناوری جدید و ۴۱٪ قدرت بیشتر
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا