اخبار ارز دیجیتال

بیدار شدن ناگهانی یکی از آدرس های قدیمی دوج کوین – “”

بیدار شدن ناگهانی یکی از آدرس های قدیمی دوج کوین – بورس سیگنال “”

بیدار شدن ناگهانی یکی از آدرس های قدیمی دوج کوین

به نقل از گزارشات Whale Alert، یک آدرس دوج کوین که حاوی ۲,۰۴۳,۱۳۷ توکن DOGE (186,364 دلار) است، اخیراً پس از ۹.۱ سال دوباره فعال شد.

این فعال ‌سازی توجه عموم را به خود جلب کرد. یکی از کاربران گفت صاحب این آدرس با سرمایه ‌گذاری تنها ۸۰۰ دلار، ۱.۵ میلیون دلار در اوج قیمت این ارز دیجیتال به دست آورد.

شایان ذکر است که این آدرس مدت کوتاهی پس از گزارش فایننشال تایمز بیدار شد. این گزارش مبنی بر این بود که احتمالا ایلان ماسک  سیستم پرداختی را برای کریپتوهایی مثل دوج کوین در توییتر فعال کند.

تاریخچه دوج کوین

Dogecoin تاریخ نسبتاً پرفراز و نشیبی داشت. توکن الهام گرفته از شیبا اینو از یک شوخی بین مهندسان بیلی مارکوس و جکسون پالمر آغاز شد. این کریپتو ترکیبی از بیت کوین و «دوج» است، میم محبوبی که تصویری از سگ شیبا اینو را به نمایش می ‌گذارد.

مارکوس و پالمر در ابتدای انتشار این ارز دیجیتال بسیار متعجب شدند. چرا که آنها هرگز فکر نمی‌ کردند که بیش از یک میلیون بازدیدکننده از وب سایت دوج کوین در ماه اول دیدن کنند.

این رمزارز که از پروژه نرم افزاری منبع باز Litecoin مشتق شده است، برای “انعام دادن” در اینترنت محبوب شد. کاربران برای انجام کارهای خوب آن را پاداش می گرفتند. سپس توجه نشریات مهمی مانند گاردین را به خود جلب کرد. سپس دوج کوین به دومین ارز پر سود تبدیل شد و در آن زمان ارزش بازاری معادل ۸ میلیون دلار داشت.

علیرغم موفقیت اولیه، موفقیت Dogecoin کاهش یافت. تا سال ۲۰۲۱ که این ارز دیجیتال به دلیل توجه بیش از حد ایلان ماسک و اسنوپ داگ، محبوبیت خود را دوباره به دست آورد.

تا کنون از حباب های متعدد جان سالم به در برده است. با این حال، باید دید که آیا به رکورد جدید خود خواهد رسید یا خیر. طبق گزارشات بورس سیگنال “”، دوج کوین نسبت به رکورد ۰.۷۳۱۵۷۸ دلاری خود ۸۷.۳ درصد کاهش یافت.


منبع

قیمت آربیتروم رکورد جدید ثبت کرد؛ دلایل رشد چه بود؟
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا