اخبار ارز دیجیتال

بهترین کشور از نظر پذیرش ارزهای دیجیتال کدام است؟ – ارز دیجیتال نیوز

بهترین کشور از نظر پذیرش ارزهای دیجیتال کدام است؟ – ارز دیجیتال نیوز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در مسیر پذیرش عمومی رمزارزها، حمایت‌های زیرساختی و تکنولوژیکی از سوی دولت‌ها یک امر مهم تلقی می‌شود. نصب خودپردازهای کریپتو، تنظیم مقررات در این حوزه، ترویج فرهنگ استارتاپی و سیستم مالیاتی منصفانه، از جمله این شرایط هستند.
با در نظر گرفتن این شرایط، یک مطالعه‌ی انجام‌شده توسط Forex Suggest، هنگ‌کنگ را به‌عنوان بهترین کشور برای پذیرش ارزهای دیجیتال با امتیاز ۸٫۶ از ۱۰ معرفی کرده است. این کشور کوچک، بالاتر از آمریکا و سوئیس با امتیازات ۷٫۷ و ۷٫۵ قرار گرفته است.
تعداد خودپردازهای کریپتو نسبت به جمعیت و تعداد استارتاپ‌ها به ازای هر ۱۰ هزار نفر، از مهم‌ترین معیارها در این رتبه‌بندی عنوان شده‌اند. در نتیجه، کوچک بودن هنگ‌کنگ در این رتبه‌بندی به نفعش تمام شده است.
این در حالی است که داده‌های CoinATMRadar نشان می‌دهند که ۸۸ درصد از کل ATMهای ارز دیجیتال دنیا در آمریکا نصب شده‌اند و هنگ‌کنگ با ۱۴۶ دستگاه تنها ۰٫۴ درصد را به خود اختصاص داده است، اما هر شهروند هنگ‌کنگی حداکثر ۶٫۹ کیلومتر با یک دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال فاصله دارد. این عدد برای هر شهروند سوئیسی ۲۶۰ کیلومتر و برای هر آمریکایی ۲۷۱ کیلومتر است.
علاوه بر این، کشورهای هنگ‌کنگ، سوئیس، پاناما، پرتغال، آلمان، مالزی و ترکیه، به‌عنوان کشورهایی با کمترین میزان مالیات برای دارایی‌های دیجیتال معرفی شده‌اند.
این رتبه‌بندی می‌گوید که سرمایه‌گذاران استرالیایی، ایرلندی و بریتانیایی بیشترین علاقه را به این صنعت دارند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

منبع

اهدای ۱۰۰ میلیون کاردانوی رایگان واقعیت دارد؟
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا