اخبار ارز دیجیتال

بهترین رمزارزها در 24 ساعت گذشته!

بهترین رمزارزها در 24 ساعت گذشته!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روز گذشته، دوج کوین بهترین عملکرد را در بیت آلت‌کوین‌ها داشته، در حالی که CELO و NEXO بیشترین سود را کسب کرده‌اند.

به گزارش سایت کریپتو پوتی‌تو، همان‌طور که معمولاً در آخر هفته اتفاق می‌افتد، حجم معاملات کاهش یافته که منجر به تغییرات کم یا بدون تغییر قیمت برای بیت کوین می‌شود. اکثر آلت کوین‌ها با چند استثنا در موقعیت مشابهی قرار دارند. دوج کوین با افزایش روزانه 6 درصدی در میان آن‌ها قرار دارد.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
جشنواره ویژه صرافی ارز پلاس با ۲۰۰,۰۰۰ شیبا جایزه برای هر نفر!
دریافت جایزه

بیت کوین

آخر هفته گذشته، نواسانات قیمت بسیار کم بود و BTC بیشتر در محدوده 16500 دلار می‌چرخید. دوشنبه با کاهش قیمت به سمت 16000 دلار آغاز شد، اما گاوها این حرکت را متوقف کردند و اجازه کاهش بیشتر را ندادند.

زمانی که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا، آخرین افزایش نرخ بهره و همچنین گزارش شغلی کشور را که روز جمعه منتشر شد، اعلام کرد، نوسانات بیشتری در اواسط هفته انتظار می‌رفت. با این حال، هر دو رویداد بر خلاف موارد قبلی، افزایش قیمت زیادی را ارائه نکردند. بیت کوین در حدود 17000 دلار نسبتاً آرام باقی ماند؛ به جز پامپ قیمتی بالاتر از آن سطح برای ترسیم بالاترین قیمت دو هفته‌ای.

با نزدیک شدن و رسیدن به آخر هفته جاری، بیت کوین ۱۷۰۰۰ دلار بود و همچنان در آنجا باقی مانده است. حجم معاملات بار دیگر کاهش یافت. ارزش بازار بیت کوین هنوز زیر 330 میلیارد دلار است، در حالی که میزان تسلط آن بر آلت‌ کوین‌ها 38.3 درصد است.

بهترین رمزارزها در 24 ساعت گذشته!

دوج کوین و دیگر آلت کوین‌ها

اکثر آلت کوین‌ها عملکرد بیت کوین را در آخر هفته تقلید کرده‌اند. اتریوم در 24 ساعت گذشته حدود 1 درصد از ارزش خود را از دست داده و به 1250 دلار کاهش یافته است. بایننس کوین، ریپل، کاردانو، پالیگان، پولکادات، شیبا اینو، لایت کوین و OKB همگی تقریباً در همان سطوح دیروز هستند.

اما دوج کوین در این بین استثنا بود. این میم کوین در یک روز 6 درصد افزایش یافته و بالای 0.1 دلار معامله می شود. CELO و NEXO نیز به ترتیب 16 درصد و 10 درصد افزایش یافته‌اند.

با این حال، به طور کلی، ارزش بازار کریپتو در همان مکان با 855 میلیارد دلار در کوین مارکت کپ باقی مانده است.

منبع

انتقاد رصوانی فر از تاخیر سازمان برنامه در تهیه لیست کالاهای اساسی مشمول کاهش عوارض- اخبار اقتصاد ایران - | | خبرگزاری |
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا