اخبار ارز دیجیتال

برنامه‌های جدید ایلان ماسک برای توییتر باعث افزایش 19.4 درصدی قیمت دوج‌کوین شد

برنامه‌های جدید ایلان ماسک برای توییتر باعث افزایش 19.4 درصدی قیمت دوج‌کوین شد

ایلان ماسک ظاهراً قصد دارد توییتر را به اپلیکیشن همه‌‌چیز تبدیل کند و احتمالاً براساس برنامه‌های جدیدی که وی برای این شبکه اجتماعی دنبال می‌کند، کاربران به‌زودی می‌توانند از طریق توییتر و با برخی توکن‌ها پرداخت مالی داشته باشند. بعد از انتشار اسلاید‌هایی در مورد چشم‌اندازهای آتی توییتر، قیمت دوج‌کوین حدود 19.4 درصد افزایش پیدا کرد.

سرمایه‌گذاران دوج‌کوین امیدوارند که برنامه‌های ایلان ماسک برای توییتر 2.0 شامل امکان پرداخت از طریق توییتر باشد.

تغییر قیمت دوج‌کوین بعد از انتشار برنامه‌های ایلان ماسک برای توییتر

پس از آنکه ایلان ماسک برنامه‌های خود را برای توییتر 2.0 در قالب چند اسلاید منتشر کرد، قیمت دوج‌کوین افزایش محسوس 19.4 درصدی داشت و همچنین قیمت این رمزارز در تایم فریم 7 روزه و براساس داده‌های وب‌سایت کوین‌مارکت کپ، بیش از 23 درصد افزایش یافت.

ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان اعلام کرد که قصد دارد امکان پرداخت از طریق ارزهای فیات و توکن‌ها را در شبکه اجتماعی توییتر در دسترس کاربران قرار دهد. پیش‌تر نیز گفته شده بود که توییتر احتمالاً به «اپلیکیشن همه‌چیز» تبدیل می‌شود. مجموعه این خبرها باعث شد که ارزش رمزارز دوج‌کوین که بارها ایلان ماسک در توییت‌های مختلف نامی از آن برده و به آن توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد، افزایش محسوسی داشته باشد.

مدیرعامل جدید توییتر برنامه‌های خود را در تاریخ 27 نوامبر در توییتی برای ۱۱۹.۲ میلیون فالور خود منتشر کرد که در چند اسلاید برنامه‌های شرکت تا حدی مشخص شده بود. گفتنی است ایلان ماسک در توییت خود و در اسلایدها اشاره‌ای به دوج‌کوین نکرده است. به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران خودشان به این نتیجه رسیده‌اند که نتیجه چنین برنامه‌ریزی از سوی ایلان ماسک باعث افزایش قیمت دوج‌کوین خواهد شد.

باید دید در‌نهایت توییتر با برنامه‌های ایلان ماسک به چه سمت‌وسویی حرکت خواهد کرد و چه آینده‌ای در انتظار این شبکه اجتماعی است.

منبع

بیت کوین فقط 25 درصد کمتر از بالاترین رکورد خود فاصله دارد! - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا