اخبار ارز دیجیتال

با وجود جهش مثبت بازار تتر زیر 1 دلار معامله می شود – “”

با وجود جهش مثبت بازار تتر زیر 1 دلار معامله می شود – بورس سیگنال “”

با وجود جهش مثبت بازار تتر زیر 1 دلار معامله می شود

تتر یا USDT، بزرگ‌ترین استیبل کوین در بلاک چین، با ارزشی کمتر از قیمت معین خود یعنی ۱ دلار معامله می ‌شود. این کاهش قیمت در اقدامی که عموماً به عنوان De-pegging شناخته می‌ شود، انجام می شود. در زمان نگارش این مقاله توسط بورس سیگنال “”، تتر با قیمت ۰.۹۹۹۸ دلار معامله می شود. این قیمت بالاتر از ارزش بازار بیش از ۶۶ میلیارد دلار است. این مساله به آن کمک می کند تا جایگاه خود را به عنوان سومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار حفظ کند.

برای یادگیری تحلیل تکنیکال چه مفاهیمی را باید بشناسیم؟ - ""

قیمت معاملاتی فعلی تتر بر چشم انداز آن تأثیر نمی گذارد. با این حال معاملات زیر قیمت تعیین شده ۱ دلار معمولاً برای اصلاح انجام می شود و خیلی طول نمی کشد. کاهش قیمت استیبل کوین به زیر ۱ دلار از ۲۷ دسامبر یعنی حدود یک هفته پیش آغاز شد.

عوامل مختلفی وجود دارد که می‌ تواند باعث کاهش قیمت استیبل کوین شود. برخی از آنها می ‌توانند از شرایط بازار تا حملات پروتکلی متغیر باشند، مانند مورد TerraUSD (UST) در اوایل سال. عدم نگرانی مدیران اجرایی تتر، ممکن است نشان دهنده این باشد که نگرانی در مورد این موضوع وجود ندارد.

ارزهای دیجیتالی که روند قیمتشان برابر با دلار آمریکا است و بر اساس ۱:۱ طراحی شدند، مورد بررسی های دقیقی قرار می گیرند.

عدم رشد صعودی فعلی تتر

یک فاکتور در مورد عدم پیوند تتر با قیمت دلار نگران ‌کننده است. آن هم این واقعیت است که صنعت گسترده‌ کریپتو در حال حاضر افزایش نسبی قیمت و ارزش ‌گذاری را تجربه می‌ کند. ارزش بازار کریپتو پس از افزایش ۰.۳۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، پشتوانه ای بالاتر از معیار ۸۰۰ میلیارد دلاری تشکیل داده است. از ابتدای سال، برخی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال مثل دوج کوین، با توسعه یافتند و تقویت شدند.


منبع

تأثیرگذارترین رویدادهای بازار ارزهای دیجیتال ۲۰۲۴ در 10 کلمه
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا