اخبار ارز دیجیتال

بایننس همچنان به نگه داشتن ارزهای دیجیتال خود امید دارد

بایننس همچنان به نگه داشتن ارزهای دیجیتال خود امید دارد

بایننس همچنان به نگه داشتن ارزهای دیجیتال خود امید دارد

با وجود آشفتگی بازار، Changpeng Zhao، مدیرعامل بایننس همچنان ارزهای دیجیتال خود را حفظ می کند.

در توییت اخیر، Changpeng Zhao، مدیرعامل بایننس فاش کرده است که هیچ یک از بیت کوین (BTC) یا بایننس کوین (BNB) های خود را نفروخته است.

طبق داده‌های ارائه شده، قیمت دو ارز دیجیتال فوق‌الذکر ۷۰.۸۵ درصد و ۶۵.۸۶ درصد نسبت به اوج خود در تمام دوران کاهش یافته است.

در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس در سال ۲۰۲۱، ژائو ادعا کرد که در سال ۲۰۱۴ پس از فروش خانه خود، بیت کوین را خریداری کرده است. قیمت بیت کوین مدت کوتاهی پس از خرید از ۶۰۰ دلار به ۲۰۰ دلار کاهش یافت، اما او در آن زمان ارزهای دیجیتال خود را نفروخت. با وجود این واقعیت که بزرگترین ارز دیجیتال چندین دوره رونق و رکود را پشت سر گذاشته است، مدیر عامل این صرافی بزرگ توانسته است بیشتر ذخیره اولیه بیت کوین خود را حفظ کند.

ژائو همچنین گفت که بایننس کوین، توکن اصلی برترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، اکثریت ارزش خالص او را در آن زمان نشان می‌ داد. جدای از آن، او یک سهامدار «با اندازه مناسب» در بورس است.

بی تفاوتی مدیرعامل صرافی پیشرو به افت بازار

بر اساس شاخص میلیاردر بلومبرگ، ارزش ثروت ژائو ۱۸.۷ میلیارد دلار است که او را هفتاد و هفتمین فرد ثروتمند روی کره زمین می کند. دارایی خالص او به دلیل وضعیت وخیم بازار ارزهای دیجیتال، ۷۷ میلیارد دلار کاهش یافته است.

با این حال، مدیرعامل بایننس بی‌تفاوت است. ماه گذشته، ژائو پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین ممکن است «در چند ماه یا چند سال» به طور بالقوه ۷۰۰۰۰ دلار را بازیابی کند. در لحظه انتشار مقاله توسط بورس سیگنال “”، بیت کوین در حال تغییر است و قیمت آن ۲۰۱۵۱ دلار است.




منبع

تلاش نهنگ‌ها برای جلوگیری از ریزش قیمت اتریوم!
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا