اخبار ارز دیجیتال

باشگاه فوتبال لیورپول هم وارد متاورس شد!

باشگاه فوتبال لیورپول هم وارد متاورس شد!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

باشگاه فوتبال لیورپول (Liverpool)، پرافتخارترین باشگاه تاریخ فوتبال انگلستان، روز جمعه اعلام کرد که با همکاری غول فناوری متا (فیس‌بوک سابق) قرار است مجموعه‌ای از لباس‌های مجازی را برای آواتارهای دیجیتال متا عرضه کند.
در یک اعلامیه رسمی در ۱۴ اکتبر، باشگاه لیورپول اعلام کرد که به اولین باشگاه لیگ برتری تبدیل شده که کالاهای مجازی خود را در فروشگاه آواتارهای متا (Meta Avatars) راه‌اندازی می‌کند. به این ترتیب، طرفداران لیورپول در سراسر جهان می‌توانند کالاهای مجازی این باشگاه را در فروشگاه آواتارهای متا در فیس‌بوک، مسنجر و اینستاگرام خریداری کرده و آواتارهای دیجیتال خود را با پیراهن‌های خانگی و خارج از خانه لیورپول و همچنین کلکسیون سبک زندگی آن، شخصی‌سازی کنند.
در همین راستا، معاون بخش دیجیتال در باشگاه لیورپول، می‌گوید:

این یک فرصت خارق‌العاده‌ برای طرفداران ما در سراسر جهان است تا به صورت دیجیتالی با باشگاه فوتبال لیورپول تعامل داشته باشند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

فروشگاه آواتارهای متا در حال حاضر در ایالات متحده، کانادا، مکزیک و تایلند، اسپانیا، ایتالیا و بریتانیا، در دسترس است.
فضای متاورس با ورود شرکت‌های بزرگ، افراد مشهور، ناشران بازی و باشگاه‌های ورزشی به دنیای مجازی، به سرعت در حال گسترش است. تاکنون، باشگاه‌های ورزشی بزرگی مانند آرسنال و منچسترسیتی وارد فضای متاورس و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) شده‌اند تا به این ترتیب، تعامل با طرفداران و درآمد خود را افزایش دهند.

منبع

عقب نشینی انگلیس از ممنوعیت تولید خودروهای بنزینی- اخبار اقتصاد جهان - |
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا