اخبار ارز دیجیتال

این بار بیت کوین واقعا به ماه می رود! – “”

این بار بیت کوین واقعا به ماه می رود! – بورس سیگنال “”

LunarCrush

شرکت رمزنگاری LunarCrush می‌گوید ۶۲ واحد بیت کوین را در نزدیکی قطب جنوب ماه قرار خواهد داد. بدین‌ترتیب از نظر فنی هرکسی که جرأت کافی برای سفر به ماه را داشته باشد امکان تصاحب این غنائم جذاب را خواهد داشت که درحال‌حاضر ارزشی نزدیک به ۱٫۵ میلیون دلار دارد. البته این میزان بیت کوین قطعاً هزینه‌های گزاف سفر به ماه را پوشش نخواهد داد.

به‌گفته‌ی جو ویزانی، مدیرعامل LunarCrush هدف از ارائه‌ی جایزه در کره‌ی ماه این است که به انگیزه‌ای برای ایجاد دوران اکتشافی جدید تبدیل شود. او با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «این جایزه مانند بلیت طلایی برای عصر وب ۳ است و درمورد نتیجه‌ی آن بسیار هیجان‌زده هستیم.»

به گزارش فیوچریسم، این جایزه به‌دلیل احترام به خالق بیت کوین، Nakomoto_1 نام گرفته است اما درواقع یک هارد دیسک محافظ فضایی نیست که حاوی بیت کوین باشد. در عوض، این جایزه فقط یک کلید برای دسترسی به کیف پول رمزارز خصوصی است که روی قسمت مخفی یک ماه‌نورد به‌ نام MAPP حک شده است.

با این حال، MAPP فقط برای ارسال کلید کیف پول بیت کوین به فضا ساخته نشده و قطعاً LunarCrush مالکیت آن را دراختیار ندارد؛ زیرا از بودجه‌ی پتلفرم مذکور خارج است.هدف واقعی از تأسیس شرکت‌ فضایی Lunar Outpost این است که با حمایت ناسا به کمپینی برای ترغیب شرکت‌های خصوصی به‌منظور ارتقای قابلیت‌ها و زیرساخت‌های فضایی تجاری مثل راه‌اندازی اولین شبکه‌ی ۴G نوکیا روی ماه، تبدیل شود.

ماه‌نورد و جایزه‌ی رمزارزی آن با پرتاب موشک فالکون ۹ اسپیس‌ایکس برای ماه ژوئن برنامه‌ریزی شده است. همان‌طور که گفتیم MAPP در اطراف قطب جنوبی ماه مستقر خواهد شد؛ جایی‌ که برای آزمایش شبکه‌ی بی‌سیم نوکیا به‌مدت دو هفته مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

LunarCrush از هم‌اکنون در تلاش است تا با فروش NFT، سرمایه‌ای را برای جایزه جمع‌آوری کند.

مترجم : زومیت

منبع

۳ دلیل برای ادامه پیدا کردن رکوردشکنی‌های هش ریت شبکه بیت کوین
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا