اخبار ارز دیجیتال

ایموجی دوج کوین در راه توییتر؟!

ایموجی دوج کوین در راه توییتر؟!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، دوج کوین (DOGE)، میم کوین برتر بازار، چهارمین ارز دیجیتال پرکاربرد توسط مشتریان پردازنده‌ پرداخت‌های رمزارزی بیت پِی (BitPay) است.
طبق گزارش‌ها، دوج کوین پس از بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و بیت کوین کش (BCH)، جایگاه چهارم این جدول را به خود اختصاص داده و دیگر رمزارزهای بزرگ بازار، مانند ریپل (XRP) و لایت کوین (LTC) در رتبه‌های بعدی قرار دارند. شیبا اینو (SHIB)، دومین میم کوین برتر بازار نیز در جایگاه آخر این لیست قرار گرفته است.
در پاییز سال گذشته، ایلان ماسک از سرویس پرداخت بیت پِی برای فروش عطر کلکسیونی جدید خود به نام «Burnt Hair» تولید شده توسط شرکت The Boring Company او، استفاده کرد. این سرویس به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از ارزهای دیجیتال، پرداخت‌های خود را انجام دهند.
لازم به ذکر است که اخیرا ارتش دوج کوین از ماسک خواسته که ایموجی DOGE را به توییتر اضافه کند. به گفته آنها، زمانی که جک دورسی (از حامیان بزرگ بیت کوین) مدیرعامل توییتر بود، یک ایموجی برای بیت‌ کوین ایجاد کرد. از آنجایی که ماسک نیز یکی از حامیان معروف دوج کوین است، ارتش دوج کوین از او انتظار دارد اکنون که مالک توییتر است، یک ایموجی برای DOGE اضافه کند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!




شروع



منبع

پروتکل Composable Finance برنده هفتمین مزایده پاراچین‌های پولکادات شد
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا