اخبار ارز دیجیتال

ايردراپ جديد اختصاصى كاربران اتريوم – بورس سیگنال

ايردراپ جديد اختصاصى كاربران اتريوم – بورس سیگنال

ايردراپ جديد اختصاصى كاربران اتريوم

کاربران شبکه اتریوم، از طرف این شبکه یک ایردراپ اختصاصى به نام (Gas DAO)، به عنوان هدیه تعطیلات کریستمس دریافت کردند.

پروژه جدید شبکه اتریوم به نام گس دائو (Gas DAO) امروز، راه اندازى شد، این پروژه در آغاز کار خود به ۶۴٣ تا از فعال‌ ترین آدرس‌ های شبکه اتریوم، تعدادى از توکن هاى عرضه اولیه اش را اهدا کرد.

گفتنى است توکن هاى اهدا شده، ۵۵ درصد از عرضه کل این پروژه مى باشد.

به گزارش بورس سیگنال به نقل از خبرگزارى کریپتو بریفینگ، بسیارى از کاربران شبکه اتریوم که این توکن هارا دریافت کردند معتقدند که این ایردراپ ها به اندازه ارزش پیش بینى شدشان نبوده است، چراکه هزینه دریافت توکن ‌های این ایردراپ، با توجه به بالا‌بودن کارمزد شبکه اتریوم، برای عده‌ای بیشتر از مبلغی خواهد شد که در مجموع دریافت خواهند کرد.

به گفته این پروژه جدید (گس دائو)، کاربرانی که تا تاریخ اسنپ شات بیش از ۱٬۵۵۹ دلار کارمزد در شبکه اتریوم پرداخت کرده باشند، برای دریافت ایردراپ واجد شرایط هستند. 

ایردراپ‌ها (Airdrops) توسط پدیدآورندگان یک رمزارز جدید تبلیغ می‌شوند و توکن‌های مورد نظر به والت دارندگان آن رمزارز واریز می‌گردد.

گاهی برای تبلیغ یا معارفه یک رمز ارز جدید توسط تیم توسعه، بخشی از رمز ارزها را به‌صورت رایگان بین کاربران توزیع می‌شود. به این توزیع رایگان، ایردراپ می‌گویند.

به‌طور معمول کاربرها برای اینکه مشمول دریافت این هدیه شوند باید مقدار مشخصی از آن را داشته باشند و یا یکسری فعالیت ساده همچون انتشار مطالبی در مورد آن رمزارز در شبکه‌های مجازی، نوشتن محتوا برای سایت و غیره را انجام دهند. این یکی از راه‌هایکسب ارز دیجیتال رایگان است.




منبع

دزدی 190 میلیون دلاری از کاربران شرکت رمزارز در آمریکا- اخبار اقتصاد جهان - | ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا