اخبار ارز دیجیتال

انگلیس فعالیت بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا را ممنوع کرد- اخبار اقتصاد جهان – اخبار اقتصادی تسنیم

انگلیس فعالیت بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا را ممنوع کرد- اخبار اقتصاد جهان – اخبار اقتصادی بورس سیگنال

به گزارش خبرگزاری بورس سیگنال به نقل از راشاتودی، سازمان نظارت بر امور مالی انگلیس به یکی از بزرگترین شبکه های مبادله ارز دیجیتال در جهان یعنی بایننسBinance ، دستور داده است که تمام فعالیت های تحت نظارت در این کشور را تعطیل کند.

این ممنوعیت در حالی صورت می گیرد که نظارت بر دارایی های دیجیتال در سراسر جهان رو به افزایش است.

سازمان رفتار مالی (FCA) انگلیس همچنین در مورد بایننس مارکتز Binance Markets Limited که تنها شرکت تحت نظارت انگلیس در این شبکه است و همچنین در مورد شرکت مادر آن یعنی گروه بایننس، به مشتریان هشدار داد.

سازمان رفتار مالی در ایمیلی گفت: تعداد قابل توجهی از کسب و کارهای فعال در زمینه دارایی ارز رمزنگاری شده استانداردهای لازم را در زمینه قوانین ضد پولشویی ندارند.

این تنظیم کننده مقررات انگلیس افزود: از شرکت هایی که ما تا به امروز ارزیابی کرده ایم، بیش از 90 درصد پس از مداخله ما درخواست های خود را پس گرفته اند.

این ناظر انگیلس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات را موظف کرده است اطلاعیه ای را مبنی بر عدم مجاز بودن “هرگونه فعالیت خود بدون رضایت قبلی از سازمان رفتار مالی” در جای مشخصی در وب سایت و برنامه های گوشی خود، قرار دهد.

شرکت Binance قصد داشت بازار دارایی های دیجیتال خود را در انگلستان راه اندازی کند اما این یکی از چندین شرکت رمزنگاری بود که به دلیل عدم رعایت مقررات ضد پولشویی ، درخواست ثبت نام در سازمان رفتار مالی را پس گرفت.

انتهای پیام/

3 تریلیون شیبا به نهنگ مورد حمله تبدیل شد.
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا