اخبار ارز دیجیتال

امکان خرید کاردانو با کارت بانکی در بازار ان اف تی کاردانو

امکان خرید کاردانو با کارت بانکی در بازار ان اف تی کاردانو

امکان خرید کاردانو با کارت بانکی در بازار ان اف تی کاردانو

اکنون می توان کاردانو را از طریق کارت بانکی در بزرگترین بازار کاردانو  NFT خریداری کرد.

بزرگترین بازار NFT کاردانو، فروشگاه JPG، از ادغام سرویس پرداخت MoonPay در پلتفرم خود خبر داد. با راه حل جدید، کاربران می توانند به طور مستقیم با استفاده از کارت های بانکی خود و همچنین ApplePay یا GooglePay، توکن های ADA را خریداری کنند. بنابراین، سرمایه گذاران می توانند NFT های ایجاد شده در شبکه Cardano را در فروشگاه JPG بدون خروج از بازار خریداری کنند.

در همان زمان، فروشگاه JPG مشخص می کند که خرید کاردانو از طریق MoonPay فقط برای مناطق خاصی در دسترس است. MoonPay خود به یک رویه KYC نیاز دارد و بهتر است هنگام استفاده از سرویس از کارت نقدی استفاده کنید.

NFT کاردانو یا CNFT

از زمان راه‌اندازی انواع قرارداد هوشمند مبتنی بر Cardano در سپتامبر ۲۰۲۱، NFT کاردانو یا CNFT‌ها توانسته‌اند سهم مهمی از این بخش در حال رشد سریع و بسیار محبوب بازار ارزهای دیجیتال به خود اختصاص دهند. می توان استدلال کرد که ADA همراه با اتریوم (ETH) و سولانا (SOL)، با انتشار مداوم پروژه های NFT، در حال حاضر یکی از سه اکوسیستم مهم است.

NFT ها در کاردانو به ویژه در بین ستاره های هیپ هاپ محبوب هستند. به عنوان مثال، اخیرا، Soulja Boy خواننده رپ پرسید که از کجا می تواند CNFT بخرد، گفت که آنها بسیار “تند” به نظر می رسند. سپس در ۵ آوریل، پس از انتشار مجموعه CNFT “Clay Nation” با حمایت اسنوپ داگ و پسرش Champ Medici، بنیانگذار Cardano، چارلز هاسکینسون با خواننده رپ لانگ بیچ ملاقات کرد تا در مورد پروژه های مشترک گفتگو کند.

با توجه به محبوبیت روزافزون NFT های کاردانو و این واقعیت که شما فقط می توانید آنها را برای ADA از طریق کیف پول هایی که از CNFT پشتیبانی می کنند خریداری کنید، امکان خرید ADA با کارت های بانکی به طور مستقیم در بازار یک راه حل عالی و یک ویژگی بسیار راحت و مفید است.




منبع

کلاهبرداری جدید از مشتریان کیف پول کوین بیس
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا