اخبار ارز دیجیتال

افزایش نرخ توکن سوزی شیبا اینو طی 24 ساعت گذشته

افزایش نرخ توکن سوزی شیبا اینو طی 24 ساعت گذشته

افزایش نرخ توکن سوزی شیبا اینو طی 24 ساعت گذشته

با ارسال ۵۷۳ میلیون SHIB به آدرس های مرده، نرخ سوختگی شیبا اینو ۷۸۵ درصد افزایش یافت.

به گفته وب سایت Shibburn، میزان توکن سوزی شیبا در ۲۴ ساعت گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

طبق توییت Shibburn، ۵۱۹,۴۵۶,۵۴۹ توکن SHIB در یک تراکنش سوزانده شد. به دنبال آن تراکنش ‌های دیگری که حجم قابل‌ توجهی از SHIB در آنها سوزانده می ‌شد، انجام شد.

در زمان انتشار این مقاله توسط بورس سیگنال “”، نرخ سوختگی شیبا اینو افزایش ۷۸۵ درصدی را نشان می داد، در حالی که ۵۷۳ میلیون SHIB به کیف پول های مرده ارسال شده بود. بیش از ۱.۲ میلیارد SHIB در هفته گذشته به دلیل اشتیاق جامعه Shiba Inu برای سوزاندن توکن ها به کیف پول های مرده ارسال شد.

شیتوشی کوساما، توسعه ‌دهنده اصلی Shiba Inu می‌ گوید:

«یکی از نیازهای مهم د رتوکن سوزی های بزرگ شیبا اینو تلاش واقعی جامعه است. این پروژه در سطوح مختلف به این موضوع می پردازد. این کار ممکن است زمان ببرد، اما امیدواریم زمان‌ بندی به خوبی انجام شود.»

آمار نهنگ ها چه نشان می دهد؟

بر اساس آمار WhaleStats، Shiba Inu در حال حاضر در رتبه های برتر قرار دارد. این رتبه بندی از نظر حجم معاملات در بین ۱۰۰ نهنگ بزرگ ETH در ۲۴ ساعت گذشته مشخص می شود. ارز دیجیتال میم همچنین در میان ۵۰۰۰ نهنگ برتر ETH در ۲۴ ساعت در میان قراردادهای هوشمند پرکاربرد قرار می گیرد.

Shiba Inu همچنین به عنوان بزرگترین هلدینگ برای نهنگ ها بازگشته است، زیرا ۱۰۰ نهنگ برتر ETH دارای ارزش ۵۵۲,۳۶۵,۰۰۲ دلار SHIB یا ۱۹.۴۴ درصد از سبد آنهاست.

تعداد دارندگان شیبا نیز همچنان افزایش می یابد. در حال حاضر به ۱,۲۰۷,۸۵۷ بر اساس داده های WhaleStats می رسد. شیبا اینو ۱۸ درصد افزایش یافت و به بالاترین حد روزانه ۰.۰۰۰۰۱۲۶۳ دلار رسید.

در زمان انتشار این، SHIB با کاهش ۲.۲۵ درصدی در ۰.۰۰۰۰۱۱۶ دلار معامله می شد.




منبع

توسعه دهنده بازداشت شده تورنادو کش در ویدیویی درخواست کمک کرد! - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا