اخبار ارز دیجیتال

افزایش قیمت ان اف تی دونالد ترامپ – “”

افزایش قیمت ان اف تی دونالد ترامپ – بورس سیگنال “”

مجموعه ان اف تی رئیس جمهور سابق ایالات متحده دونالد ترامپ در اوایل روز جمعه، یک روز پس از انتشار همگی فروخته شدند.

بر اساس داده های OpenSea، حجم معاملات مجموعه ۹۰۰ ETH یا حدود ۱.۰۸ میلیون دلار است. قیمت کف آن حدود ۰.۱۹ ETH یا حدود ۲۳۰ دلار است که بیش از دو برابر قیمت اصلی یعنی ۹۹ دلار است.

برخی از توکن ها با قیمت های بسیار بالاتری به فروش می رسند. یکی از کمیاب ‌ترین ان اف تی ها، که ۲.۴ درصد از مجموعه ۴۵۰۰۰ واحدی را تشکیل می‌دهند، در زمان نوشتن این مقاله به قیمت ۶ ETH فروخته می ‌شود. یکی دیگر از NFT های کمیاب، مرتبط با دونالد ترامپ که در مقابل مجسمه آزادی ایستاده و مشعل در دست دارد، در حال حاضر با قیمت ۲۰ ETH یا حدود ۲۴۰۰۰ دلار به فروش می رسد.

طبق داده ‌های بورس سیگنال “”، نزدیک به ۱۳۰۰۰ کاربر پس از انتشار این مجموعه از ان اف تی ها، ۳.۵ توکن ضرب کردند. علاوه بر این، ۱۱۵ مشتری ۴۵ NFT خریداری کردند که حداقل تعداد توکن هایی است که بلیط یک شام با ترامپ را تضمین می کند. ۱۷ نفر ۱۰۰ NFT خریداری کردند که طبق سایت ترامپ تریدینگ کارت، حداکثر مقدار مجاز برای ضرب بود. با این حال، معیارهای دیگری نشان می دهد که کیف پول های دیگر بسیار بیشتر این ان اف تی ها را نگه می دارند.

در حال حاضر، ۱۰۰۰ NFT، در یک کیف پول چند امضای Gnosis Safe نگهداری می شود. به نظر می رسد کیف پول ارز دیجیتالی باشد که از فروش بعدی ان اف تی ها حق امتیاز دریافت می کند.


منبع

رونق بازار رمزارز و افزایش دو برابری کارکنان واحد اجرایی ارز دیجیتال SEC آمریکا | بورس سیگنال
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا