اخبار اقتصادی

اعزام روزانه 2500 اتوبوس از مشهد مقدس به سایر شهرها برای بازگشت زائران- اخبار راه و مسکن – | “”

اعزام روزانه 2500 اتوبوس از مشهد مقدس به سایر شهرها برای بازگشت زائران- اخبار راه و مسکن – | بورس سیگنال “”

جعفر شهامت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای سفر بازگشت زائران حرم امام رضا علیه‌السلام، اظهار کرد: با توجه به حضور مشتاقان زیارت بارگاه امام هشتم شیعیان امام رضا علیه‌السلام همزمان با رحلت پیامبر اسلام (ص)‌ و شهادت امام حسن مجتبی (ع) پیش‌بینی لازم برای تامین ناوگان مورد نیاز برای روزهای سه‌شنبه تا انتهای هفته جاری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: زائران گرامی می‌توانند از طریق سایت payaneha.ir و  safar724.com نسبت به خرید اینترنتی بلیت از مبدا مشهد مقصد به سایر شهرهای کشور اقدام کنند.

وی تاکید کرد: زائران در صورت تکمیل ظرفیت لیست انتظار موجود در همان سایت اطلاعات خود وارد کرده و از مراجعه حضوری به پایانه‌های مسافربری خودداری کنند. با این کار به صورت خودکار در اولویت قرار گرفته و پس از تامین اتوبوس بلیت برای آنها صادر خواهد شد.

مدیرکل راهداری‌ و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی در خصوص تعداد اتوبوس تامین شده برای این ایام نیز گفت: در روزهای عادی ظرفیت اعزام اتوبوس از مشهد مقدس 900 تا 1000 دستگاه است که برای ایام پیش روز به 2500 دستگاه در روز افزایش یافته است.

انتهای پیام/

منبع

رئیس دانشگاه آزاد: همراه اول توانسته بخشی از عقب‌ماندگی‌های کشور در عرصه فضای مجازی را جبران کند- اخبار فناوری اطلاعات | اینترنت | موبایل - | ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا