اخبار ارز دیجیتال

اطلاعیه و اتفاقات مهم صرافی‌های ارز دیجیتال؛ ۹ شهریور ۱۴۰۱

اطلاعیه و اتفاقات مهم صرافی‌های ارز دیجیتال؛ ۹ شهریور ۱۴۰۱

صرافی‌های رمز ارز در سراسر دنیا روزانه برنامه‌ها و کمپین‌های متنوعی را با ارائه محصولاتشان به کاربران خود عرضه می‌کنند. در ادامه این مطلب جزییات کمپین‌ها و مسابقات هیجان انگیز هر صرافی را جداگانه توضیح می‌دهیم. در انتهای این پست نیز جدولی از جدیدترین رمز ارزها و بازارهای متنوع ریالی و دلاری اضافه شده به صرافی‌ها آورده شده است.


این پست توصیه سرمایه گذاری نیست و صرفا بازتاب اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال است.


صرافی اوام‌پی فینکس

  • صرافی اوام‌پی فینکس ارز دیجیتال CAW و SHIB به عنوان هدیه ثبت نام جایزه می‌دهد.

صرافی اوام‌پی‌فینکس اعلام کرد علاقمندان می‌توانند با ثبت‌نام در اوام‌پی‌فینکس ۳۰ میلیون ارزدیجیتال کاو (CAW) و ۳۰ هزار شیبا (SHIB) هدیه بگیرند.

صرافی تبدیل

  • اجرای «معاملات منصفانه» در بازارهای معاملاتی صرافی تبدیل

صرافی تبدیل اعلام کرد در راستای فراهم کردن تجربه‌ فوق العاده معامله برای کاربران خود، قواعدی تحت عنوان معاملات منصفانه در بازارهای معاملاتی تبدیل اجرایی کرده است. 

در اطلاعیه تبدیل آمده است با اجرایی شدن این قواعد از رفتارهای غیرمعمول و نامتعارف سفارش‌گذاری در برخی بازارهای معاملاتی جلوگیری به عمل می‌آید. 

صرافی بایننس

  • سرویس خرید و فروش سریع بایننس (Binance convert) ارز دیجیتال SSV را اضافه کرد.
  • صرافی بایننس از هارد فورک و ارتقا شبکه RSK پشتیبانی می‌کند.

صرافی بایننس اعلام کرد از هارد فورک شبکه RSK پشتیبانی می‌کند. این هاردفورک در بلاک شماره ۴,۵۹۸,۵۰۰ این شبکه و حدودا در ۳۱ آگوست ۲۰۲۲ ساعت ۲۱:۰۰ به وقت جهانی (مصادف با ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۳۰) انجام می‌شود.

واریز و برداشت رمزارز این شبکه از یک ساعت قبل از شروع فرایند ارتقا به حالت تعلیق در می‌آید اما معاملات آن تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.

  • صرافی بایننس از ارتقا شبکه VITE پشتیبانی می‌کند.

صرافی بایننس اعلام کرد از هارد فورک شبکه VITE که قرار است در بلاک ۱۰۱,۳۲۰,۰۰۰ حدودا در ۱ سپتامبر ۲۰۲۲ ساعت ۰۸:۰۰ به وقت جهانی (مصادف با ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۰) انجام می‌شود؛ پشتیبانی می‌کند.

واریز و برداشت رمزارز این شبکه از یک ساعت قبل از شروع فرایند ارتقا به حالت تعلیق در می‌آید اما معاملات آن تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.

صرافی بیت پین

  • رمزارز دوج چین به رمزارزهای قابل معامله در صرافی بیت پین اضافه شد.

صرافی بیت پین اعلام کرد کاربران این صرافی از تاریخ سه‌شنبه ۱۴۰۱.۰۶.۰۸ می‌توانند زردارز دوج‌چین (DogeChain) را در بخش خرید و فروش آسان بازار بیت‌پین معامله کنند.

صرافی گیت (gate.io)

صرافی گیت اعلام کرد از هارد فورک شبکه RSK که قرار است در بلاک ۴,۵۹۸,۵۰۰ حدودا در ۳۱ آگوست ۲۰۲۲ ساعت ۲۱:۰۰ به وقت جهانی (مصادف با ۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۳۰) انجام می‌شود پشتیبانی می‌کند.

واریز و برداشت رمزارز این شبکه از یک ساعت قبل از شروع فرایند ارتقا به حالت تعلیق در می‌آید اما معاملات آن تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.

صرافی پنکیک سواپ (PancakeSwap)

صرافی پنکیک سواپ در توکن‌سوزی هفتگی خود ۷,۰۰۸,۲۳۱ توکن کیک به ارزش تقریبی ۲۷ میلیون دلار را سوزاند.

صرافی FTX

  • صرافی FTX از ارتقا شبکه آربیتروم پشتیبانی می‌کند.

صرافی FTX اعلام کرد از هارد فورک شبکه آربیتروم که قرار است در در ۳۱ آگوست ۲۰۲۲ ساعت ۱۴:۳۰ به وقت جهانی (مصادف با ۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹) انجام می‌شود؛ پشتیبانی می‌کند.

فرایند ارتقا ۲ الی ۴ ساعت به طول می‌انجامد.

واریز و برداشت اتر از آربیتروم از یک ساعت قبل از فرایند ارتقا به حالت تعلیق در می‌آید اما معاملات آن تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.

صرافی کوکوین (Kucoin)

  • خدمات واریز و برداشت شبکه KDA بازگشایی شد.
  • صرافی کوکوین از ارتقا شبکه آربیتروم پشتیبانی می‌کند.

صرافی بای بیت (bybit)

صرافی بای‌بیت از واریز رمزارز FITFI از شبکه Step Chain پشتیبانی می‌کند.

کاربران ایرانی توجه داشته باشند به دلیل آنکه کشور ایران در لیست OFAC قرار دارد، هیچ سازمانی به صورت قانونی اجازه خدمات‌دهی به کاربران ایرانی را ندارد لذا اکثر صرافی‌های خارجی احراز هویت را برای کاربران ایرانی محدود کرده اند. احراز هویت با پاسپورت ایرانی در صرافی های خارجی به مثابه بسته شدن حساب شما می باشد. پس احتمال از دست رفتن سرمایه کاربران در این صرافی‌ها وجود دارد. توصیه می‌شود از این صرافی‌ها با احراز هویت ایرانی استفاده نکنید.

رمز ارزها و بازارهای معاملاتی زیر به لیست سرویس‌های صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال حذف و اضافه شده‌اند:

صرافی رمز ارز جدید بازار اسپات
بیت پین DC بازار داخلی
اوام‌پی فینکس CAW
ETC
بازار داخلی
بای بیت APE/USDC
LDO/USDC
FIL/USDC
GMT/USDC
LINK/USDC
SHIB/USDC
CHZ/USDC
Gate GOB GOB/USDT
هوبی BLD
Baby
DC
BLD/USDT
Baby
DC/USDT
کوکوین TT
RVN
TT/USDT
RVN/USDT
  • قیمت ارز دیجیتال در کدام صرافی ارز دیجیتال ایرانی کمتر است؟

می‌توانید قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی‌های ایرانی را یکجا ملاحظه کرده و با یکدیگر مقایسه کنید. برای این منظور می‌توانید به صفحه مقایسه قیمت صرافی‌ها بروید. قیمت ارز دیجیتال در سایت میهن بلاکچین به صورت لحظه‌ای آپدیت می‌شود.

میهن بلاکچین

منبع

طغیانی درمورد مالیات ارز دیجیتال شفاف سازی کرد - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا