اخبار ارز دیجیتال

اطلاعیه صرافی‌های رمزارز خارجی؛ تغییرات جدید در ساب‌اکانت‌های کوینکس اعمال می‌شود

اطلاعیه صرافی‌های رمزارز خارجی؛ تغییرات جدید در ساب‌اکانت‌های کوینکس اعمال می‌شود

صرافی کوینکس اعلام کرد در به‌روز رسانی ۱۹ بهمن ماه، دسترسی و برخی ویژگی‌های ساب‌اکانت‌های این صرافی تغییر خواهد کرد. در ادامه این مطلب توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه شده است.

صرافی‌های رمز ارز در سراسر دنیا روزانه برنامه‌ها و کمپین‌های متنوعی را با ارائه محصولاتشان به کاربران خود عرضه می‌کنند. در ادامه این مطلب جزییات اطلاعیه‌های هر صرافی را جداگانه توضیح می‌دهیم.

این پست توصیه سرمایه گذاری نیست و صرفا بازتاب اخبار صرافی‌های رمز ارز است.

صرافی کوینکس

به‌روزرسانی ساب اکانت‌ها در کوینکس

  • جزییات: کوینکس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد تغییرات زیر در بخش ساب اکانت‌های این صرافی، در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) اعمال خواهند شد:
  • پس از ورود به حساب اصلی، کاربران می‌توانند از طریق نوار منوی بالای سایت، وارد ساب اکانت‌ها شوند. پیش از این برای ورود به رمز عبور جداگانه نیاز بود و اکنون رمز عبور برای Sub-accountها نیاز نیست.
  • پیش از این، انتقال دارایی در بازار اسپات تنها بین حساب اصلی و ساب اکانت مقدور بود. پس از به‌روز رسانی امکان جابه‌جایی رمزارزها در بازار فیوچرز بین حساب اصلی و ساب اکانت‌ها اضافه خواهد شد. شایان ذکر است تنها حساب اصلی می‌تواند این جابه‌جایی‌ها را انجام دهد و ساب‌اکانت‌ها چنین دسترسی نخواهند داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر تغییرات می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

صرافی پنکیک سواپ

کاهش کارمزدها در بخش Stableswap

  • جزییات: صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد کارمزد معاملات در بخش Stableswap این دکس برای استخرهای USDT-BUSD, USDC-BUSD, وUSDC-USDT تا ۰.۰۱٪ کاهش یافته است. استیبل سواپ بخشی از دکس پنکیک است که در آن کاربران می‌توانند استیبل کوین‌ها و توکن‌های استیکینگ شناور مانند stkBNB را با یکدیگر سواپ کنند.

عرضه اولیه فارم MOVE در پنکیک سواپ برگزار می‌شود

  • جزییات: Bluemove بازار معاملات توکن‌های بی‌همتا روی زنجیره آپتوس است. عرضه اولیه فارم (IFO) توکن بلوموو (MOVE) در پنکیک سواپ روی شبکه آپتوس در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ به وقت تهران) برگزار می‌شود. در این عرضه اولیه ۱۰ میلیارد توکن MOVE معادل ۳.۳۳٪ عرضه کل آن با قیمت ۰.۰۴ دلار به فروش گذاشته می‌شود. کاربران برای مشارکت در این IFO می‌بایست توکن CAKE و مقداری APT برای پرداخت کارمزد (هردو روی شبکه اصلی آپتوس) داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.

راه‌اندازی فارم‌های FUSE و CHAMP

جزییات: فارم FUSE روی شبکه اتریوم در پنکیک سواپ راه‌اندازی شد. کاربران می‌توانند با سپرده‌گذاری توکن نقدینگی FUSE-WETH در این فارم، پاداش خود را به صورت توکن CAKE دریافت کنند. همچنین فارم و استخر CHAMP در شبکه بایننس اسمارت چین راه‌اندازی شده است.

صرافی بایننس

صرافی بایننس از به‌روز رسانی و هاردفورک شبکه‌های کاردانو، هارمونی و ترا کلاسیک پشتیبانی می‌کند

  • به‌روز رسانی شبکه ترا کلاسیک در تاریخ ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) انجام می‌شود. معاملات رمزارز لونا کلاسیک (LUNC) در بایننس دچار تغییر نخواهد شد و تنها واریز و برداشت آن قبل از به حالت تعلیق در می‌آید.
  • به‌روز رسانی و هاردفورک شبکه هارمونی در تاریخ ۸ فوریه (۲۰ بهمن حدود ۳ بامداد به وقت تهران) انجام می‌شود. واریز و برداشت رمزارز ONE از یک ساعت قبل‌تر به حالت تعلیق در می‌آید و در این هاردفورک توکن جدیدی صادر نمی‌شود.
  • هاردفورک شبکه کاردانو در تاریخ ۱۴ فوریه (ساعات پایانی ۲۵ بهمن) انجام می‌شود. واریز و برداشت رمزارز ADA از یک ساعت قبل‌تر به حالت تعلیق در می‌آید و در این هاردفورک توکن جدیدی صادر نمی‌شود. بایننس تمام جنبه‌های فنی به‌روز رسانی‌ها را انجام می‌دهد و نیازی به اقدامی از سوی کاربران نیست.

واریز و برداشت BUSD روی شبکه آپتیمیزم

  • جزییات: بایننس با راه‌اندازی استیبل کوین BUSD روی شبکه آپتیمیزم اعلام کرد واریز و برداشت دلار بایننس روی این شبکه در صرافی امکان‌پذیر شده است.

آغاز دوره‌های جدید سپرده‌گذاری ۱ تا ۴ ماه برای SAND و TOMO

  • جزییات: سرویس Simple Earn بایننس ۳ پروموشن جدید برای سپرده‌گذاری تومو و سندباکس ارائه کرده است. کاربران می‌توانند تا ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) با استیک کردن تومو یا سند در دوره‌های ۳۰، ۶۰ و یا ۱۲۰ روزه تا سقف ۱۹.۹٪ برای تومو و ۱۲.۲۵٪ برای سندباکس سود سالانه دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه و اینجا مراجعه کنید.

در جدول زیر لیست جدیدترین توکن‌های اضافه شده در صرافی‌ها، بازارهای جدید معاملاتی و توکن‌های حذف شده از اکسچنج‌ها در هفته اخیر گردآوری شده است:

صرافی رمزارز جدید بازار آنی (اسپات) سایر سرویس‌ها بازارهای حذف شده
بایننس AGIX/BUSD در بازار مارجین اضافه شد.
HOOK/BUSD,HOOK/USDT در بازار مارجین اضافه شد.
استخرهای Adds APT/BUSD,OP/BUSDوHOOK/BUSD در سرویس لیکوید سواپ بایننس اضافه شدند.
FIO, GNO, IRIS, MLN, WTC از بازار مارجین حذف شدند.
کوکوین BLUR
KING
HIGH
BNS/BTC
HIGH/USDT
HIGH/ETH
TON در بازار مارجین اضافه شد. LON
کوینکس JAM
SAMO
SPA
JAM/USDT
SAMO/USDT
SPA/USDT
هوبی FUD

IMGNAI
WOOF
BLUR
CORE

FUD/USDT،
FUD/USDD
IMGNAI/USDT
WOOF/USDT
BLUR/USDT
بای‌بیت CORE
RDNT
CORE/USDT
RDNT/USDT
SOL و APT در بخش Dual Investment اضافه شدند.

کاربران ایرانی توجه داشته باشند به دلیل آنکه کشور ایران در لیست OFAC قرار دارد، هیچ سازمانی به صورت قانونی اجازه خدمات‌دهی به کاربران ایرانی را ندارد لذا اکثر صرافی‌های خارجی احراز هویت را برای کاربران ایرانی محدود کرده اند. احراز هویت با پاسپورت ایرانی در صرافی های خارجی به مثابه بسته شدن حساب شما می باشد. پس احتمال از دست رفتن سرمایه کاربران در این صرافی‌ها وجود دارد. توصیه می‌شود از این صرافی‌ها با احراز هویت ایرانی استفاده نکنید.

شما از کدام یک از صرافی‌های خارجی یا دکس‌ها استفاده می‌کنید؟

میهن بلاکچین

منبع

بیت کوین به دنبال تصاحب جایگاه رهبری بازار NFT!
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا