اخبار ارز دیجیتال

استیبل‌کوین‌های پایدار چیستند؟

استیبل‌کوین‌های پایدار چیستند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در مقاله جدیدی که توسط دفتر ملی تحقیقات اقتصادی منتشر شده، پنج اقتصاددان از فدرال رزرو و خزانه‌داری ایالات متحده توضیح می‌دهند که چرا استیبل کوین‌هایی که توسط ارزهای غیرکریپتویی پشتیبانی می‌شوند، علی‌رغم همه مشکلات، توانسته‌اند همبستگی خود با دلار را حفظ کنند.
اقتصاددانان نرخ‌های وام‌دهی را در چندین صرافی بررسی کرده‌ و دریافتند که استیبل کوین‌ها کمترین بهره را دارند. آنها همچنین متوجه شدند که تقاضا برای استیبل کوین زمانی افزایش می‌یابد که بازار کریپتو نوسان بیشتری داشته باشد و معامله‌گران می‌توانند از اهرم‌های بیشتری استفاده کنند.
بر اساس وضعیت مطلوبی که استیبل کوین‌ها در معاملات آتی دارند، اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که اکثر معامله‌گران در زمان‌های خوب صنعت کریپتو، این ثبات را حفظ خواهند کرد. اما در زمان‌های بد، خطرات احتمالی بیشتر است و استیبل کوین‌ها به سمت پشتوانه‌های ایمن‌تر حرکت می‌کنند.
برای اینکه سرمایه گذاران بخواهند ریسک نگهداری یک استیبل کوین را بپذیرند، باید به نوعی پاداش دریافت کنند. اما استیبل کوین‌ها به دلیل ساختارشان، تمایلی به ارائه بازدهی زیادی به هولدرها ندارند. در عوض، دسترسی به معاملات اهرمی در سیستم مالی کریپتو را ارائه می‌دهند. دارندگان استیبل کوین می‌توانند استیبل کوین‌های خود را به معامله گرانی که برای خرید ارزهای دیجیتال پرنوسان‌تر به وثیقه نیاز دارند، قرض دهند.
استیبل کوین‌ها محبوب‌ترین دارایی برای معاملات اهرمی کریپتو هستند؛ زیرا سایر دارایی‌های دیجیتالی پرنوسان‌تر، زمانی که به عنوان مارجین استفاده می‌شوند، به وثیقه بیشتری نیاز دارند.
اما اگر فعالیت معاملاتی به دلیل سقوط قیمت کریپتو کاهش یابد، معامله‌گران ممکن است استیبل کوین‌ها را مفید ندانند و آن‌هایی را که در اختیار داشتند، بفروشند و اینجاست که استیبل کوین‌ها با “اقتصاد واقعی” روبرو می‌شوند.
از آنجایی که ضرب‌کنندگان استیبل کوین‌ها نیز می‌خواهند درآمد داشته باشند، گاهی اوقات در دارایی‌های پرریسک‌تر سرمایه‌گذاری می‌کنند و در مواقعی که سرمایه‌گذاران زیادی به دنبال بازخرید استیبل کوین‌ها باشند، به دارایی‌های امن‌تر (مانند اوراق خزانه‌داری ایالات متحده) برمی‌گردند و حدس و گمان‌ها در اقتصاد کریپتو به اقتصاد واقعی می‌رسد.

۱۰۰ تتر (دلار) مهمان ما باشید
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس، ۱۰۰ تتر اول را پرداخت نکنید!




ثبت نام



منبع

فلوکی اینو، پپه و بن وارد لیست صرافی دیگری شدند - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا