اخبار ارز دیجیتال

استخراج‌گران ارز دیجیتال خوشحال شدند! – ارز دیجیتال نیوز

استخراج‌گران ارز دیجیتال خوشحال شدند! – ارز دیجیتال نیوز

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

افت شدید قیمت پردازنده‌های گرافیکی، فرصتی برای ماینرهای کوچک است تا تجهیزات خود را قدرتمندتر و کارآمدتر کنند.
در نتیجه مستقیم کاهش قیمت بیت کوین، کل درآمد کسب‌شده توسط ماینرها، یعنی مجموع کارمزد تراکنش‌ها و پاداش‌های استخراج، به پایین‌ترین حد یک ساله خود نزدیک به ۱۵ میلیون دلار در ۴ جولای کاهش یافت. با این حال، کاهش همزمان قیمت کارت‌های گرافیک به ماینرها کمک کرده تا هزینه‌های خود را در میان بازار نزولی جبران کنند.
درآمد ماینینگ بیت کوین طی یک دوره ۹ ماهه، از زمانی که در ۲۵ اکتبر ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود یعنی ۷۴.۴ میلیون دلار رسید، ۷۹.۶ درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، کمبود تراشه در سطح جهانی و همه‌گیری ویروس کرونا، باعث افزایش قیمت‌ مهم‌ترین بخش یک ریگ ماینینگ، یعنی پردازنده‌های گرافیکی شده بود که تاثیر مستقیمی بر عملکرد ماینرها داشت.
با از سرگیری فعالیت‌ تولیدکنندگان کارت‌های گرافیک در سراسر جهان، قیمت‌های این پردازنده‌ها با کاهش شدید، حتی در برخی از موارد با قیمتی کمتر از مصوبه تولیدکنندگان، مواجه شده است.
علی‌رغم کاهش آشکار درآمد ماینینگ، شرکت ماراتن دیجیتال (Marathon Digital) همچنان به جمع‌آوری و هولد کردن بیت کوین‌های ماین‌شده ادامه می‌دهد و موقعیت خوب و باثباتی دارد. چارلی شوماخر (Charlie Schumacher)، معاون ارتباطات این شرکت گفته است که قیمت‌گذاری ثابتی برای برق مصرفی دارند، بنابراین در بازارهای انرژی دستخوش تغییرات نمی‌شوند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

منبع

حبس و قطع کامل برق در انتظار استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا