اخبار ارز دیجیتال

از این به بعد تتر را در چت های تلگرام انتقال دهید – “”

از این به بعد تتر را در چت های تلگرام انتقال دهید – بورس سیگنال “”

از این به بعد تتر را در چت های تلگرام انتقال دهید

به تازگی تتر نیز به ربات wallet@ در تلگرام اضافه شده است. این ربات امکان خرید و فروش USDT و سایر ارزهای دیجیتال را در این اپلیکیشن پیام ‌رسان میسر می سازد.

کاربران این پیام رسان اکنون می‌توانند تتر (USDT)، بزرگترین استیبل کوین جهان را در چت‌ های Telegram به یکدیگر ارسال کنند.

به نقل از CoinDesk، اضافه شدن USDT به ربات wallet@ در Telegram، امکانات این برنامه پیام‌ رسان را برای خرید و فروش ارز دیجیتال گسترش می‌ دهد.

امکان پرداخت ‌ها با ارز دیجیتال در برنامه‌ های پیام‌ رسانی مانند تلگرام از نظر تئوری – که ارسال ارز دیجیتال را به آسانی ارسال یک متن یا یک عکس ارائه می‌ کند – باید یک پیشرفت بسیار مثبت باشد.

براساس گزارشات بورس سیگنال “”، آوریل گذشته، بیت کوین و toncoin به ربات wallet@ اضافه شدند که مورد دوم برای ارسال در چت نیز موجود است.

استیبل کوین‌ هایی مانند USDT مانند سایر ارزهای دیجیتال، مزایای زیادی را ارائه می ‌کنند. مزیت آنها این است که تحت تاثیر نوسانات قیمتی مانند بیت‌کوین و اتریوم قرار نمی گیرند. بنابراین، آنها برای کاربرانی که می‌ خواهند بدون خطر نوسانات شدید پول خود را در اکوسیستم کریپتو نگه دارند، بسیار مناسب هستند.

پیشرفت تلگرام با اضافه شدن استیبل کوین

اضافه شدن USDT می تواند پیشرفت مهمی برای سرویس ارز دیجیتال تلگرام باشد.

پیوند این اپلیکیشن به ارزهای دیجیتال به چند سال قبل از توسعه پروژه بلاک چین شبکه باز (TON) بازمی‌ گردد. با این حال، این توسعه در سال ۲۰۲۰ به دلیل مناقشات با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) کنار گذاشته شد.

TON توسط اعضای جامعه خود زنده نگه داشته شد. اعضای این جامعه خود را The TON Foundation نامیدند و به پیشبرد پروژه ادامه دادند.

علیرغم اینکه تلگرام مستقیماً در TON مشارکت ندارد، علاقه خود را به این شبکه حفظ کرده است. نمونه آن ساخت پلت فرم حراج مبتنی بر بلاک چین Fragment در اواخر سال گذشته است.

منبع

3 آلت کوینی که توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا