اخبار ارز دیجیتال

ارزش بازار رمزارزها به کمتر از 1 تریلیون دلار رسید

ارزش بازار رمزارزها به کمتر از 1 تریلیون دلار رسید

ارزش کل بازار رمزارزها به کمتر از 1 تریلیون دلار رسید و قیمت بیت کوین هم برای اولین بار از اواسط ماه ژوئیه دوباره به زیر 20 هزار دلار رفت.

بازار ارزهای دیجیتال دوباره به رنگ قرمز درآمده و در 48 ساعت اخیر نزدیک به 5 درصد ریزش داشته است. حالا ارزش کل این بازار به کمتر از 1 تریلیون دلار رسیده است. این ریزش به فاصله کوتاهی پس از سخنرانی «جروم پاول»، رئیس فدرال رزرو در رویداد سالانه سمپوزیوم اقتصادی «جکسون هول» اتفاق افتاد.

در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین در 48 ساعت گذشته نزدیک به 4 درصد ریزش داشته و حالا در حوالی 20 هزار دلار معامله می‌شود. قیمت این رمزارز دیروز تا 19,766 دلار هم پایین آمد، اما حالا دوباره کمی بالا رفته است. اتریوم به عنوان دومین رمزارز بزرگ بازار از نظر ارزش بازار حدود 6 درصد ریزش داشته و اکنون قیمتی در حدود 1490 دلار دارد.

قیمت بیت کوین به کمتر از 20 هزار دلار رسید

نمودار قیمت بیت کوین

حجم معاملات این بازار در 24 ساعت گذشته 64.06 میلیارد دلار بوده که بیت کوین با حدود 28 میلیارد دلار، اتریوم با حدود 16 میلیارد دلار و USD Coin با حدود 7 میلیارد دلار از جمله رمزارزهای پرمعامله بوده‌اند. البته رتبه اول در اختیار تتر (Tether) است که با حجم معاملاتی 40 میلیارد دلاری بالاتر از همه قرار دارد.

ارزش دلاری بازار ارزهای دیجیتال نسبت به دو هفته پیش افت چشمگیری داشته است. این بازار در تاریخ 23 مرداد حدود 1.24 تریلیون دلار می‌ارزید. در آن روز قیمت بیت کوین از 25 هزار دلار فراتر رفت و اتریوم هم از 2 هزار دلار گران‌تر شد. از آن زمان تاکنون حدود 240 میلیارد دلار از بازار حذف شده است.

تحلیل‌گران می‌گویند افزون بر سخنرانی رئیس فدرال رزرو، گمانه‌زنی‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی درباره عرضه 140 هزار بیت کوین توسط صرافی Mt Gox موجب تردید در بازار شده است.

منبع

قیمت‌ها در فرانسه بازهم افزایش می‌یابد- اخبار اقتصاد جهان - | "" | خبرگزاری "" | ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا