اخبار ارز دیجیتال

ارتباط میان تورم و حجم معاملات رمزارزی! – ارز دیجیتال نیوز

ارتباط میان تورم و حجم معاملات رمزارزی! – ارز دیجیتال نیوز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ماکسیمیلیانو هینز، مقام ارشد صرافی بایننس در آمریکای لاتین، در اظهارات جدید خود ادعا کرده که افزایش تورم، عامل اصلی رشد اخیر کاربران در بزرگترین صرافی ارز دیجیتال بوده است. او می‌گوید:

اکنون که شاهد افزایش تورم در سراسر جهان هستیم، می‌بینیم که افراد بیشتری به دنبال ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، به عنوان راهی برای محافظت از خود در برابر تورم هستند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

در همین راستا، هینز به آرژانتین اشاره کرد که با هرج و مرج سیاسی، بیکاری و فقر مواجه بوده و نرخ تورم سالانه آن به بالای ۹۰ درصد رسیده است. در نتیجه، قابل درک است که چرا اکثر کاربران جدید صرافی بایننس، آرژانتینی هستند. شهروندان برزیل و مکزیک (کشورهای دیگری که با مشکلات اقتصادی مواجهند) نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
علاوه بر این، گزارش‌های دیگر هم حاکی از آن هستند که نرخ تورم در فرانسه و اسپانیا نیز به بالاترین سطح خود در تقریباً چهار دهه گذشته رسیده و در نتیجه آن، پذیرش کریپتو در هر دو کشور رو به افزایش است.
به گفته بسیاری از کارشناسان، دلیل اساسی سرمایه‌گذاری در بیت کوین، ویژگی ضدتورمی آن است؛ زیرا تنها ۲۱ میلیون واحد BTC عرضه خواهد شد. علاوه بر این، سرعت تولید هر چهار سال یک بار، طی رویدادی به نام هاوینگ کاهش می‌یابد. بنابراین، طبق تئوری عرضه و تقاضا، قیمت این ارز دیجیتال با توجه به کمبود آن و تقاضای ثابت یا فزاینده برای آن، در طول زمان افزایش خواهد یافت.

منبع کوین رایز

منبع

کالای فاقد علامت استاندارد نخرید- اخبار صنعت و تجارت - | ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا