اخبار

اخبار جدید رئیس جمهور درباره سهام عدالت / سهام عدالت به راحتی فروش می‌رود

[ad_1]

به گزارش بورس سیگنال، سهام عدالت به یکی از مهمترین مسائل روز تبدیل شده است.

این بار حسن روحانی، رئیس جمهور اظهارات تازه‌ای در این باره داشته است.

رئیس جمهور در آئین بهره‌برداری از طرح‌های ملی صنعت مس ایران، گفت: اکثریت قاطع‌ سهام عدالت برای شرکت‌هایی است که بسیار سودده هستند و این سهام بسیار ارزشمندی است و این سهام به راحتی در بازار بورس فروش خواهد رفت. باید مسئولین وزارت اقتصاد ما تلاش کنند که این چند روز هم تلاش کردند و صدا و سیما هم تلاش کرد و یک جوری توضیح می‌دهد که باز آخرش مردم از دفتر ما مرتب می‌پرسند که این چه شد و مقصود چیست یعنی اینقدر پیچیده مسأله را مطرح می‌کنیم.

وی ادامه داد: دیروز هم در دولت تأکید کردم و مردم عزیز ما بدانند همه آنهایی که دارای این سهام عدالت هستند، باید به آنها اطلاع داده شود و خبر دهند که این را می‌خواهند یا می‌خواهند بفروشند و این قدم اول است. اگر می‌خواهند نگه دارند، بسیار خوب نگه دارند و سود سالانه هم به آن ها می‌رسد و کسانی اگر می‌خواهد بفروشند این با یک پیام و با یک پیامک و با یک تماس و اینها سایت و سامانه دارند و در سامانه می‌توانند وارد بشوند و بگویند می‌خواهیم سهام‌مان را بفروشیم و فروش این سهام‌ هم راه‌های متعددی دارد.

آن طور که پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهور روایت کرده، روحانی اضافه کرد: وزارت اقتصاد مسئول آن است و وزارت اقتصاد می‌خواهد این کار را بکند و از وزیر اقتصاد می‌خواهم که این کار را هر چه سریع‌تر انجام دهد که به نظر من راه‌های مختلفی وجود دارد. نمی‌خواهم خودم وارد بشوم و می‌خواهم آن وزارتی که مسئول است، وارد شود.

رئیس جمهور در ادامه اظهار کرد: راه‌های فراوانی وجود دارد که مردم به راحتی بتوانند سهام‌شان را بفروشند و پول آن سهام را به هر مصرفی که دلشان می‌خواهد برسانند. در این شرایط سختی که امروز مردم گرفتار شدند و شرایط تحریم در کنارش شرایط کرونا که شغل‌ها به طور کامل خوابیده و تعطیل شده است، بسیاری از مراکز ورزشی، تفریحی،‌ فرهنگی، مساجد و محافل دینی تعطیل است، نقل و انتقال و سفرها و گردش‌ها بسیار پایین آمده و خودمان توصیه می‌کنیم و به مردم می‌گوییم که بیشتر در خانه بمانید و جایی نروید و خیلی‌ها صدمه دیدند بنابراین آنهایی که نیازمند هستند این سهام را بفروشند و سهام‌ هم الان ارزشمند است و این یک حرکت خوبی برای مردم خواهد بود پس بورس باید فعال شود و توسعه پیدا کند.

 

[ad_2]

پیش‌بینی هفتگی بورس / با کاهش قیمت ارز بازار سهام رشد می‌کند
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا