اخبار

احتمال ثبت‌نام مجدد مسکن ملی

، محمود محمودزاده اظهار کرد: پرونده برخی متقاضیان طرح اقدامات ملی مسکن ایراداتی دارد که دائما در حال رفع آنها هستیم. همچنین باید به اعتراضات رسیدگی کنیم که این موارد زمان‌بر است. بنابراین برای کسانی که اطلاع‌رسانی نشده بودند مهلت بیشتری دادیم.

وی افزود: کسانی که پرونده‌شان نیمه تکمیل است انشاءالله در آذرماه اگر شرایط بهداشتی اجازه دهد در استان‌هایی که اعلام ظرفیت جدید داشته باشند و شهرهایی که بتوانند تامین زمین کنند یا پروژه‌هایی که ظرفیت خالی دارند برای ثبت‌نام مجدد تصمیم می‌گیریم.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی درباره مساله فروش امتیاز مسکن ملی گفت: این موضوع را دنبال می‌کنیم و در حال رسیدگی به این موضوع هستیم که معاملات غیررسمی قابلیت پیگیری قضایی نداشته باشد؛ زیرا بارها اعلام کرده‌ایم فروش امتیاز واحدهای طرح اقدام ملی مسکن غیرقانونی است و نهایتا امکان ضرر خریدار بسیار زیاد است.

محمودزاده تصریح کرد: در طرح اقدام ملی مسکن پیرو سیاست‌های اعلامی در حال تلاش هستیم تا موضوع ساخت‌وساز مستمر را عملیاتی کنیم تا این از حالت صف و انتظار، بحث‌های غیررسمی و بازار سیاه خارج شود. بنابراین تلاش می‌کنیم همه کسانی که واجد شرایط هستند جا نمانند.

وی با بیان اینکه به خریداران توصیه می‌کنیم با خرید امتیاز مسکن ملی خود را به دردسر نیندازند، گفت: ما اصلا برای متقاضیان برگه‌ای صادر نمی‌کنیم و معلوم نیست فروشنده دقیقا چه چیزی را می‌فروشد. نهایتا سند واحد به نام کسی دیگر صادر می‌شود و کسی که ریسک خرید را بپذیرد دچار چالش خواهد شد.

 

منبع: مهر

واکسن کرونای ایرانی ۶ ماه دیگر به بازار می‌آید
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا