اخبار ارز دیجیتال

اتريوم هم سقوط مى كند – “”

اتريوم هم سقوط مى كند – بورس سیگنال “”

اتريوم هم سقوط مى كند

به دنبال لیکویید شدن بیش از ٧٠ میلیون دلار قرارداد آتى اتریوم، این ارز به زیر سطح ٢٨٠٠ دلارى سقوط کرد.

به گزارش بورس سیگنال “” به نقل از یوتودى، قیمت اتریوم به ٢,٧٩٣ دلار رسیده است، این افت قیمتى، به دلیل لیکویید شدن ٧١ میلیون دلار قرار داد آتى صرافى هاى مختلف در حوزه ارز دیجیتال، میباشد.

پلتفرم تحلیلی کوین ‌گلس اعلام کرد ۷۱.۴ میلیون دلار قرارداد آتی اتریوم در چند ساعت گذشته لیکویید شده است. این تعداد قرارداد لیکویید شده، تقریباً معادل ۲۵,۴۴۰ واحد اتریوم به ارزش ٧١/۴٠ دلار میباشد.

گفتنى است، این اتفاق در حالی افتاد که ارزش اتریوم ( دومین ارز محبوب بازار) به دنبال سقوط قیمتى اخیر بیت کوین، به زیر سطح۲۸۰۰ دلار سقوط کرد، این رقم پایین‌ترین قیمت اتریوم از سپتامبر سال ۲۰۲۱ تاکنون میباشد.

به گزارش بورس سیگنال “” به نقل از یوتودى، ارزش کل  بازار اتریوم در مقایسه با روز قبل بیش از ۱۱ درصد افت قیمت را تجربه کرده است، این اتفاق در حالی افتاد که ارزش اتریوم به زیر ۲۸۰۰ دلار سقوط کرد.

به گزارش یوتودى بر اساس داده هاى منتشر شده از خبرگزارى کوین مارکت کپ، پیش تر در روز گذشته، بیش از ٣۵٣ میلیون دلار قرارداد آتى به دنبال سقوط قیمت بیت کوین از سطح ۴٢ هزار دلارى به سطح ٣٨ هزار دلارى، لیکویید شدند.

گفتنى است، امروز صبح پیتر شیف، از حامیان طلا و منتقد سرسخت بیت کوین، با اظهار خوشحالی از سقوط اخیر قیمت این ارز دیجیتال، در توییتر خود نوشته است که بیت کوین خط گردن بالای الگوی سروشانه معکوس را شکسته است و پیش‌بینی کرده است که قیمت آن در ادامه به زیر ۳۰ هزار دلار سقوط می‌کند.




منبع

ترس و شک در بازار رمزارزها؛ قیمت بیت کوین به ۲۸٬۰۰۰ دلار کاهش یافت
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا